کد خبر: ۹۳۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۶
تا پایان سال جاری، یک میلیارد نفر امکان استفاده از اینترنت پرسرعت ۵G را خواهند داشت؛ اگرچه ممکن است هزینه‌هایی به‌همراه داشته باشد.

رشد فوق‌العاده گسترش ۵G با یک میلیارد کاربر تا پایان سالبه گزارش خبردغ به نقل از زومیت: تا پایان سال جاری، یک میلیارد نفر امکان استفاده از اینترنت پرسرعت ۵G را خواهند داشت؛ اگرچه ممکن است هزینه‌هایی به‌همراه داشته باشد.

اریکسون، سازنده تجهیزات مخابراتی در آخرین گزارشش می‌گوید، تا پایان سال یک میلیارد مشترک در سراسر جهان به ۵G متصل خواهند شد؛ درحالی‌که نسل چهارم اینترنت بی‌سیم، تاکنون دراختیار بیش از پنج میلیارد مشترک قرار گرفته است. اریکسون پیش‌بینی می‌کند که رشد ۴G تا پایان سال به اوج خود می‌رسد و ۵G برای جایگزینی استانداردهای ارتباطی رایج رقابت می‌کند. نزدیک‌به ۳۵ درصد از کاربران تلفن همراه در آمریکای شمالی تا پایان سال ۲۰۲۲ می‌توانند به نسل پنجم اینترنت متصل شده و از سرعتی بسیار سریع‌تر از اینترنت LTE بهره‌مند شوند؛ اما طبق گفته اریکسون، برای استفاده از آن باید هزینه بیشتری بپردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: