کد خبر: ۹۳۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۷
نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی جوان و با انگیزه و برنامه‌ریز است و امیدواریم که با توجه به این سابقه کاری موفق و انگیزه کاری بتواند مشکلات حوزه مسکن را سامان دهد.

نماینده ساوه در مجلس: وزیر پیشنهادی راه جوان، با انگیزه و با برنامه‌ استبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به معرفی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به مجلس گفت: آقای بذرپاش دارای سابقه کاری روشن و موفقی است.

وی افزود: علاوه بر این، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی جوان و با انگیزه و برنامه‌ریز است و امیدواریم که با توجه به این سابقه کاری موفق و انگیزه کاری بتواند مشکلات حوزه مسکن را سامان دهد.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در حوزه راه و شهرسازی و به ویژه حوزه مسکن دارای مشکلات زیادی هستیم که باید ساماندهی شود.

سبزی خاطرنشان کرد: آقای بذرپاش در سمت‌های قبلی خود بسیار موفق عمل کرده و امیدواریم که در سمت جدید نیز با رأی اعتماد مجلس بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود: حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی بسیار گسترده است و فردی توانمند و با انگیزه کاری بالا را می‌طلبد تا بتواند نسبت به رفع چالش‌ها و مشکلات در این حوزه اقدام کند.

به گزارش فارس، دولت در نامه‌ای مهرداد بذرپاش را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و به منظور کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: