کد خبر: ۹۳۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۸۰
پس از برگزاری مراسم قرعه کشی و معرفی نخستین برندگان پیش بینی مسابقات جام جهانی بانک پلاس، با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، برندگان دومین و سومین مرحله این مسابقات با حضور نمایندگان بانک ملت برگزار شد.
بارش جوایز میلیونی برای کاربران بانک‌پلاس ملت؛ برندگان مرحله دوم و سوم قرعه‌کشی پیش‌بینی و تراکنش معرفی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با برگزاری این قرعه کشی، در مرحله دوم 50 نفر و در مرحله سوم 60 نفر برنده خوش‌شانس این مراحل مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، در مرحله دوم 20 نفر دارای بالاترین امتیاز پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی به‌صورت مستقیم وتعداد 30 نفر بر اساس شیوه قرعه‌کشی گوی و گردونه و در مرحله سوم نیز 20 نفر دارای بالاترین امتیاز پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی به ‌صورت مستقیم و تعداد 40 نفر بر اساس شیوه قرعه‌کشی گوی و گردونه انتخاب شدند.

این گزارش حاکی است، اطلاع‌رسانی به برندگان برای دریافت جوایز، از طریق شبکه اجتماعی سامانه بانک‌پلاس صورت گرفته و جوایز مربوطه به حساب‌های ایشان واریز خواهد شد ضمن این که اسامی برندگان در هر مرحله، از طریق منوی جام جهانی- تب‌ قرعه‌کشی قابل مشاهده است.

تا پایان مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2022، 11 مرحله قرعه‌کشی دیگر نیز انجام می‌شود و در مجموع 950 جایزه 10 میلیون تومانی و 10 جایزه 50 میلیون تومانی به کاربران سامانه بانک‌پلاس ملت اهدا خواهد شد.

شانس دریافت  جوایز یاد شده بر مبنای کسب امتیاز کاربران از طریق یکی از دو روش امتیاز پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی و  انجام تراکنش‌های منتخب در سامانه و کسب امتیاز  افزایش خواهد یافت.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش قوانین و مقررات در منوی پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی سامانه بانک‌پلاس مراجعه کنند.

دریافت و نصب اپلیکیشن بانک پلاس:bplus.bankmellat.ir

 

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: