کد خبر: ۹۳۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۱۰
رامین رضاییان، ستاره تیم ملی در برابر ولز که شب گذشته در برابر امریکا هم به میدان رفت، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد. رامین که بعد از پیروزی برابر ولز هم پستی را منتشر و دقایقی قبل آن را پاک کرده بود، عکسی از خودش را با این متن در صفحه اینستاگرامش قرار داد: "خدایا یعنی واقعا خوشحالی به ما نمیاد! "

رامین رضاییان: واقعا خوشحالی به ما نیامده استبه گزارش خبرداغ ، مدافع راست تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صفحه اینستاگرامش را با پستی جدید بروز کرد.

رامین رضاییان، ستاره تیم ملی در برابر ولز که شب گذشته در برابر امریکا هم به میدان رفت، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد.

رامین که بعد از پیروزی برابر ولز هم پستی را منتشر و دقایقی قبل آن را پاک کرده بود، عکسی از خودش را با این متن در صفحه اینستاگرامش قرار داد: "خدایا یعنی واقعا خوشحالی به ما نمیاد!"

نکته جالب اینکه رامین رضاییان در این پست، شناسه کاربری صفحه رسمی جام جهانی و صفحه معروف ۴۳۳ را هم برچسب کرده است!

رامین رضاییان: واقعا خوشحالی به ما نیامده است

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: