کد خبر: ۹۳۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
پیگیری‌ها نشان می‌دهد ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را در منزل می‌گذراند.پیگیری‌ها نشان می‌دهد درمان زخم و کنترلِ عفونت پایِ پورعرب در منزل دنبال می‌شود و او برای گرفتنِ آزمایش‌هایی امروز دوباره به بیمارستان مراجعه کرده است.

ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد / درمان زخم و کنترلِ عفونت پایِ پورعرب در منزل دنبال می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، پیگیری‌ها نشان می‌دهد ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را در منزل می‌گذراند

 ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چندی است در بیمارستان بستری شده و انتشار تصویرِ او روی تخت بیمارستان، بسیاری از علاقه‌مندانش را ناراحت کرده است.

او به گفته خودش در جریان ساختِ فیلم مستند- داستانی به نام «سگ» که کارگردانی‌اش را نیز برعهده داشت در محل تصویربرداری به دلیل حادثه‌ای، از ناحیه پا، زخمی می‌شود و به دلیل همین جراحت، پاهایِ او دچار عفونت می‌شوند. درمان برای کنترلِ عفونت پایِ آقای بازیگر در حال پیگیری است.

البته  این موضوع را پیگیری کردیم که ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد درمان زخم و کنترلِ عفونت پایِ پورعرب در منزل دنبال می‌شود و او برای گرفتنِ آزمایش‌هایی امروز دوباره به بیمارستان مراجعه کرده است.

خوشبختانه وضعیت جسمی این بازیگر سینما و تلویزیون رو به بهبود است و جای نگرانی نیست. اما برای بازگشت به صحنه هنر، بایستی دوره درمان تکمیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: