کد خبر: ۹۳۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۵۵
ابوالفضل پورعرب برای درمان یک مشکل عفونتی در بیمارستان بستری شده است. علی تقی‌پور تهیه کننده گفت: آقای پورعرب مدتی قبل مشغول کارگردانی یک مستند داستانی به نام سگ بودند که از ناحیه پا دچار مشکلی شدند و در ادامه همان عفونتی ایجاد شده است که باید درمان شود.

ابوالفضل پورعرب در بیمارستان بستری شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ابوالفضل پورعرب برای درمان یک مشکل عفونتی در بیمارستان بستری شده است.

این بازیگر قدیمی سینما با تایید این خبر بیان کرد: سر ساخت مستندی به نام «سگ» دچار مشکلی شدم که برای درمان آن فعلا در بیمارستان هستم.

علی تقی‌پور -تهیه کننده این مستند-  گفت: آقای پورعرب مدتی قبل مشغول کارگردانی یک مستند داستانی به نام سگ بودند که از ناحیه‌ پا دچار مشکلی شدند و در ادامه همان عفونتی ایجاد شده است که باید درمان شود.

او افزود: چند روزی است که ایشان در بیمارستان بستری هستند تا شورای پزشکی برای روند معالجه تصمیم‌گیری کند.

ابوالفضل پورعرب بازیگر ۶۱ ساله سینما بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلمهای ماندگاری همچون عروس، نرگس،‌چهره، دستهای آلوده ، غریبانه و مردی شبیه باران را در کارنامه خود دارد.

او در فیلم توقیفی "کاناپه " به کارگردانی کیانوش عیاری نیز بازی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: