کد خبر: ۹۳۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۷۰
خوانساری، معاون وزیر ارتباطات در خصوص آمار تعداد کسب و کار‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی خارجی گفت: آمار‌ها بسیار متعدد است و دلیل آن این است که ما در سکو‌های خارجی ما هیچ احاطه محتوایی نداریم و آمار‌ها براساس حدس و گمان است. وی افزود: به نظر مسائل فنی و محدودیت‌هایی که این سکو‌ها برای همه ایجاد کرده ما نمی‌توانیم آمار دقیقی داشته باشیم.

معاون وزیر ارتباطات: آمار‌ دقیقی از تعداد کسب‌ و کار‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی خارجی نداریمبه گزارش خبرداغ ، خوانساری، معاون وزیر ارتباطات در خصوص آمار‌ تعداد کسب‌ و کار‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی خارجی گفت: آمارها بسیار متعدد است و دلیل آن این است که ما در سکوهای خارجی ما هیچ احاطه محتوایی نداریم و آمارها براساس حدس و گمان است.

وی افزود: شاید آماری که مرکز فضای مجازی اعلام کردند یکی از معتبرترین آمارها باشد. به نظر مسائل فنی و  محدودیت هایی که این سکوها برای همه ایجاد کرده ما نمی‌توانیم آمار دقیقی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: