کد خبر: ۹۳۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از ابتلای ۳۰ بیمار جدید به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲ آذر ۱۴۰۱: فوت ۲ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۳۰ بیمار جدیدبه گزارش خبرداغ ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از ابتلای ۳۰ بیمار جدید به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:
تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۲۶۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۸۵۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۸۹۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۴ هزار و ۱۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۴۷۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۴۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۴ هزار و ۹۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۹۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۳۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: