کد خبر: ۹۳۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۱
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تشکیل و آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 1402جزیره کیش در قالب دوازده کمیته، خبر داد.

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش تشکیل و فعالیت خود را آغاز کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی رمضانی گالشی گفت: به منظور توسعه و رونق گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نوروز 1402 و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت ها در این ایام، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ تشکیل شد.

معاون­ گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که این ستاد با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و با شرح وظایف مشخص و ساختار تشکیلاتی منسجم در امر ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات گردشگری در این ایام تشکیل شده است؛ افزود: بسترسازی مناسب جهت بازار ­سازی، بازاریابی و تبلیغات گردشگری و ایجاد رضایتمندی گردشگران، با همکاری جوامع صنفی و مردم از جمله اهداف تشکیل این ستاد است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: کمیته های "تشریفات، پشتیبانی و آمار و اطلاعات، بحران، نظارت بر نرخ خدمات، فرهنگی و اجتماعی، اسکان و خدمات رفاهی، حمل و نقل هوایی و دریایی،­ امنیتی و ­انتظامی، نظارت و ارزیابی عملکرد، حقوقی، تبلیغات و اطلاع رسانی و جزایر اقماری" کمیته های دوازده گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی 1402 را تشکیل می دهند.

رمضانی بر همکاری و همراهی تمام جوامع صنفی، متولیان امر و مردم در مسیر رفاه حال و رضایتمندی گردشگران تاکید کرد و از آنان خواست به منظور ارتقاء سطح خدمات گردشگری در نوروز 1402، نظرات و پیشنهادات خود در مورد نحوه ارائه خدمات و برگزاری رویداد ها در حوزه فعالیتی خود را به معاونت گردشگری سازمان ارائه کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: