کد خبر: ۹۳۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۶۹۸
علیرضا جعفری معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع واحدهای نهضت ملی مسکن براساس شاخص تعدیل ۱۴۰۰، ۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است.

بمعاون وزیر راه: ساخت واحد های نهضت ملی مسکن با متری ۸ میلیون صحت ندارده گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع واحدهای نهضت ملی مسکن براساس شاخص تعدیل ۱۴۰۰، ۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است

علیرضا جعفری گفت: نرخ تمام شده هر متر مربع واحد نهضت ملی مسکن ۸ میلیون تومان نیست و همچنین عددی در حال حاضر برای ساخت این واحدها در شهرهای مختلف وجود ندارد و مستند نیست.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هم اکنون قیمت ساخت هر متر واحدهای نهضت ملی مسکن که براساس شاخص های تعدیل در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان تمام می شود.

او می گوید: هرچقدر عدد قمیت ساخت افزایش یابد، فشار این افزایش بر متقاضی است و با توجه به آنکه در اجرای این پروژه ها از پیمانکاران دارای رتبه یک استفاده می شود، بنابراین در حوزه بحث مدیریت مصالح ساختمانی و همچنین تامین تجهیزات اعلام شده با حداقل قیمت تمام شود تا به متقاضیان فشار نیاید.

جعفری گفت: در اجرای این پروژه سعی شده کیفیت ساخت واحدهای مسکونی به هیچ عنوان کاهش نیابد و با بهترین کیفیت و مصالح ساختمانی این پروژه ها اجرا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: