کد خبر: ۹۳۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۱۲۹
رئیس خانه احزاب ایران گفت: اوج خیانت برخی از سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر، اتصال و ارتباط آن‌ها با شبکه سرویس‌های خارجی دشمن بود که پرونده‌های‌شان در دست بررسی است. آنان سرمایه اجتماعی خود را بر پایه اطلاعات غلط و اشتباه محاسباتی، یکجا از دست دادند.

منوچهر متکی: برخی سلبریتی‌ها سرمایه اجتماعی خود را به دلیل اطلاعات غلط و اشتباه محاسباتی از دست دادندبه گزارش خبرداغ ، منوچهر متکی وزیر اسبق امورخارجه و رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با  فارس، در مورد دروغ‌پراکنی برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر گفت: افراد مشهور یا سلبریتی‌ها کسانی هستند که به دلیل کار شاخصی که انجام می‌دهند، در جامعه شناسایی و مورد توجه قرار می‌گیرند، ظرفیت و مدل الگوشدن پیدا می‌کنند و گاهی تا مرز گروه‌های مرجع پیش می‌روند.

وی افزود: در حوزه‌های هنری، ورزشی، مددکاری اجتماعی، کمک‌های بشردوستانه در بروز بلایای طبیعی و یا رسیدگی به اقشار ناتوان اجتماعی، این چهره‌های شاخص نقش پیشران مشارکت آحاد جامعه را پیدا کرده و هم زمان بر محبوبیت خود می‌افزایند. 

رئیس خانه احزاب ایران بیان کرد: با این وجود اما برخی از این افراد مشهور در فضاهای هیجانی از مسیر خود منحرف و 2 هدف عمدتا سیاسی را دنبال می‌کنند، یکی از این اهداف استفاده از عنصر اشتهار برای کسب کرسی سیاسی در شورای شهر، نمایندگی مجلس یا مسؤلیت‌های اجرایی است و دیگری ورود به بلواهای سیاسی و اجتماعی در سایه تشویق و تحریک‌ها و قرارگرفتن در صف مخالفین مردم و نظام است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مبارزه‌ای نزدیک به 2 دهه و در سایه حضور و حمایت یکپارچه مردم در جایگاه رهبری یک انقلاب علیه رژیم آمریکایی شاه قرار گرفتند، اظهار کرد: حالا معدودی از خانم‌ها و آقایان که در زمین‌های ورزشی یا پرده تلویزیونی به شهرت رسیده‌اند، فکر می‌کنند با تبلیغ شعارهای دشمن و در سایه ترورهای عوامل منافقین و داعشی می‌توانند در دل مردمِ شهیدداده، جایی باز کنند.

متکی تصریح کرد: اوج خیانت برخی از سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر، اتصال و ارتباط آن‌ها با شبکه سرویس‌های خارجی دشمن بود که پرونده‌های‌شان در دست بررسی است. آنان سرمایه اجتماعی خود را بر پایه اطلاعات غلط و اشتباه محاسباتی، یکجا از دست دادند و مردم از این بابت متأسف هستند.

رئیس خانه احزاب ایران در پایان تأکید کرد: قطعا بالاترین خدمت، نوکری برای مردم خود، سرزمین خود و نمادهای دینی و ملی ایران چون سرود ملی شهیدان و پرچم سه رنگ مزین به نام الله است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: