کد خبر: ۹۳۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۵
محمد کاظم انبارلویی گفت: عده‌ای با دروغ، تحریک و جعل روایت در این قضایا نقش داشتند و عده‌ای هم فریب خوردند که رهبری هم فرمودند آنها را باید هدایت کرد اما با کسانی که مرتکب جرم و جنایت شدند باید مطابق قانون برخورد کرد.

انبارلویی: عده‌ای با دروغ، تحریک و جعل روایت در اغتشاشات نقش داشتند/ مطابق قانون با متخلفان باید برخورد شودبه گزارش خبرداغ ، محمد کاظم انبارلویی فعال رسانه‌ای در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ در مورد حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: شاهد جنگ نرم تمام عیار آمریکا علیه ملت ایران هستیم؛ در این جنگ منافقین و سلطنت طلبان به عنوان پیاده نظام دشمن عمل می‌کنند و چون در کف خیابان به اهدافشان نرسیده‌اند به خشونت، ترور و هرزگی رو آورده‌اند که ملت ایران با مقاومت وصف ناشدنی در برابر این شرارت ایستاده‌است.

وی اظهار کرد: طبیعی است عده‌ای برای تحقق این مساله از داخل کشور به آمریکایی ها کمک می‌کنند البته مردم و نیروهای امنیتی که در صف مبارزه با اینها ایستاده‌اند بخش زیادی از این توطئه را خنثی کردند و در آینده نیز انشاالله این آشوب‌ها به طور کامل خنثی خواهد شد.

انبارلویی با بیان اینکه کسانی که مرتکب قتل و غارت شده‌اند باید مجازات شوند، خاطر نشان کرد: این افراد در تور نیروهای امنیتی قراردارند و حکم قاتل هم مشخص است. از طرفی عده‌ای با دروغ، تحریک و جعل روایت در این قضایا نقش داشتند و عده‌ای هم فریب خوردند که رهبری هم فرمودند آنها را باید هدایت کرد اما با کسانی که مرتکب جرم و جنایت شدند باید مطابق قانون برخورد کرد.

پایان پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: