کد خبر: ۹۳۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۷۹
سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت فرماندهی سپاه ناحیه مرکز رشت گفت: بیشتر لیدرها و اغتشاشگرانی که در رشت مبادرت به ناامنی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند که عمده آنها اهل رشت نیستند.

سپاه: عمده لیدرهای اغتشاشات در رشت دستگیر شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرماندهی سپاه ناحیه مرکز رشت گفت: بیشتر لیدرها و اغتشاشگرانی که در رشت مبادرت به ناامنی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند که عمده آنها اهل رشت نیستند.

سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت روز شنبه به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت عنوان کرد: تلاش نیروهای امنیتی تامین امنیت و آرامش جامعه است و در این راستا با همه وجود خادم مردم هستند.

وی افزود: امروز دشمن با تمام قدرت به میدان آمده و اهداف شوم خود را دنبال می کند اما با اقتدار کامل در کنار مردم در راستای حفظ و تامین امنیت مردم تلاش می کنیم .

فرماندهی سپاه ناحیه مرکز رشت با اشاره به قدرت رسانه ای گفت: نفوذپذیری رسانه در افکار عمومی بسیار زیاد است و ما نیز باید در این بخش بیشتر کار کنیم و از سوی دیگر باید مشکلات موجود در جامعه را به حداقل برسانیم زیرا مردم از برخی حوزه ها و عملکردها گله مندند.

اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج رشت 

سرهنگ نیک فطرت با اشاره به آغاز هفته بسیج بیان کرد: بیش از ۷۰۰ برنامه در ۳۰۰ پایگاه در شهرستان رشت طی این هفته اجرا می شود که در چهار محور مهم خدمات رسانی و محرومیت زدایی، جهاد تبیین و نقش آن در این ایام، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار انجام می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خدمات رسانی و محرومیت زدایی، پنج هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود و در بخش جهاد فرهنگی نیز مسابقات فرهنگی ورزشی و محفل انس با قرآن برگزار می شود و در نمایش اقتدار نیز همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت، فراخوانی نمایش اقتدار، گشت های رضویون و امنیت محله اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برنامه ها از روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه همزمان با آغاز هفته بسیج و با شعار "بسیج، سازندگی و پیشرفت" آغاز شده که با توجه به سیاست سپاه، به صورت پایگاه محور انجام می شود تا هر پایگاه در برطرف کردن آسیب ها، تهدیدات و چالش ها نقش و اقدام ارزنده ای داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: