کد خبر: ۹۳۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۰
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: برای بعضی از دانش‌آموزان که به طور طبیعی نظم و انضباط محیط را به هم ریختند، دوستان ما در مراکز مشاوره کار می‌کنند.
 

وزیر آموزش و پرورش: مراکز مشاوره روی دانش‌آموزانی که نظم محیط را به هم ریخته‌اند، کار می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: برای بعضی از دانش‌آموزان که به طور طبیعی نظم و انضباط محیط را به هم ریختند، دوستان ما در مراکز مشاوره کار می‌کنند.

 
 

یوسف نوری درباره آمار احتمالی جدید از دانش‌آموزان بازداشت شده گفت: آمار دانش‌آموزی که بازداشت شده باشد، نداریم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای بعضی از دانش‌آموزان که به طور طبیعی نظم و انضباط محیط را به هم ریختند، دوستان ما در مراکز مشاوره کار می‌کنند و آن زمینه‌هایی که وجود دارد را تشخیص می‌دهند و ان‌شاالله با روش‌های مشاوره‌ای و روان‌شناسی به دانش‌آموزان کمک کنند.

وی درباره این‌که باتوجه به حوادث رخ داده در کشور این روزها انتقادهایی هم به وزارت آموزش و پرورش وارد و این وزارتخانه متهم به کم‌کاری شده است، بیان کرد: طبیعی است ما از آموزش و پرورش عمومی انتظاراتی داریم.

نوری با اشاره به این‌که آموزش و پرورش اولین موسسه نهاد تعلیم و تربیت رسمی است و این وزارت‌خانه باید در چند بحث کار کند، گفت: نخستین بحث؛ جذب معلم است و دانشگاه فرهنگیان باید به دانشگاه منویات‌گرا تبدیل شود که دارند کارهایش را انجام می‌دهند.

وی افزود: بحث دوم محتوا است که یک بخش آن کتب درسی است، که دوستان ما یک طرحواره ارائه کردند و کارهای آن را انجام می‌دهند. یک بحث دیگر هم کارهای ضرب‌الاجلی است، مانند اردوهای پیشرفت که برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دارد، به طور مثال در هفته کتاب راه‌اندازی کتابخانه‌های کلاسی انجام شده است.

وی تاکید کرد: ۲ محور مهم تولید محتوا و دانشگاه فرهنگیان اولویت ما است که در حال انجام و پیگیری وظایف خود در این حوزه‌ها هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: