کد خبر: ۹۳۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۸۸
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیرامون آنچه که به اختلال در نظم مدرسه برگردد، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد و مطابق با آن رسیدگی و برخورد می‌شود گفت: اعتقاد دارم باید قانون در مدرسه رعایت شود و معلمان هم الحمدلله خوب رعایت کردند.

وزیر آموزش و پرورش: با اقدامات هنجارشکنانه در مدارس طبق قانون برخورد می‌شودوزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیرامون آنچه که به اختلال در نظم مدرسه برگردد، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد و مطابق با آن رسیدگی و برخورد می‌شود گفت: اعتقاد دارم باید قانون در مدرسه رعایت شود و معلمان هم الحمدلله خوب رعایت کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، یوسف نوری در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره بی‌نظمی‌ها و برخی اقدامات هنجارشکنانه در مدارس اظهار کرد: پیرامون آنچه که به اختلال در نظم مدرسه برگردد، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد.

وی افزود: اعتقاد دارم باید قانون در مدرسه رعایت شود و معلمان هم الحمدلله خوب رعایت کردند.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اینکه بعضا دیده شده است که معلمان مدارس غیردولتی دست به اقدامات هنجارشکنانه زده‌اند عنوان کرد: هرکجا باشد قانون وجود دارد و تعیین کننده است و طبق آن برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: