کد خبر: ۹۳۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
تا کنون بیش از 15 هزار امضا برای پویش هایی که در رابطه با شهدای جهادگر است در سامانه فارس من به ثبت رسیده که منتظر اقدام نمایندگان مجلس برای تصویب قانون هست.

چرا قانون شهدای جهادگر در مجلس تصویب نمی‌شود؟/ سردبیر پویش: منتظر اقدام جدی مجلس هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: بیش از یک سال است که در مجلس شورای اسلامی طرح تصویب قانون شهدای جهادگر مطرح شده ولی خبری از آمدن این طرح به صحن علنی و به رای گذاشتن آن توسط نمایندگان نیست. 

در همین راستا در یک سال گذشته پویش‌های زیادی در این رابطه با عناوینی چون (درخواست تسریع در تصویب قانون شهدای جهادگر، تصویب قانون شهدای جهادگر در مجلس) در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است.

در بیانیه پویشی که چندر روز پیش درباره موضوع شهدای جهادگر ثبت شده اینگونه آمده است: «جهادگران که در اردوهای جهادی به صورت فی سبیل‌الله شرکت می‌نمایند، بعضی از این عزیزان دچار حادثه شده و به رحمت خدا می‌روند. بسیج سازندگی قانونی در مجلس دارد و در این راستا درخواست اضافه شدن تبصره‌ای به قانون خود را دارد، که شهید خواندن این گمنامان هم در آن است.حدود دو سال می‌باشد که در مجلس مطرح شده و حدود یک سال است که در کمیسیون امنیت ملی مسکوت مانده است.درخواست تسریع در برگزاری، آخرین جلسه کمیسیون برای اضافه شدن تبصره شهدا را داریم تا هرچه سریعتر درصحن علنی مجلس به رای گذاشته شود.»

سردبیری که این پویش را به ثبت رسانده در گفتگو با  فارس می‌گوید: با وجود اقداماتی که در مجلس شورای اسلامی در این باره صورت گرفته ولی باز هم یک سال است که منتظریم این قانون در مجلس تصویب شود.

دانشجوی تبریزی که سردبیر این پویش است در ادامه می‌گوید: کسانی که برای جهاد به مناطق محروم کشور می‌روند نیت شان خالص است و برای رضای خدا قدم بر می‌دارند و هرجا هم نیاز باشد به میدان می‌آیند.

از این رو تا به امروز بیش از 15 هزار امضا برای پویش‌هایی که در رابطه با شهدای جهادگر است در سامانه فارس من به ثبت رسیده که منتظر اقدام نمایندگان مجلس برای تصویب قانون در این رابطه هست.

شما هم اگر مایل باشید می‌توانید از اینجا در امضای این پویش ها سهیم باشید.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: