کد خبر: ۹۳۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۲
محسن داوری فرماندار مشهد از شهادت ۲ نیروی بسیج و مجروح شدن سه نفر طی ناآرامی‌های امروز در مشهد خبر داد. به گفته فرماندار مشهد اسامی شهدای حادثه امروز دانیال حسین‌زاده و حسین زینال‌زاده است.

بفرماندار: در ناآرامی‌های امروز مشهد ۲ بسیجی شهید و ۳ نفر مجروح شدنده گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرماندار مشهد از شهادت ۲ نیروی بسیج و مجروح شدن سه نفر طی ناآرامی‌های امروز در مشهد خبر داد.

محسن داوری اظهار کرد: با توجه به صدور فرخوان ضد انقلاب مبنی بر اعتصاب بازارها و عدم اجابت این فراخوان از سوی کسبه مشهد، تعدادی از اراذل و اوباش اقدام به وادار کردن بخشی از کسبه برای بستن مغازه‌ها نمودند که با مقابله اهالی این کسبه مواجه شدند و اغتشاش کردند.

وی ادامه داد: نیروهای حافظ امنیت و انتظامی به موقع به این ماجرا ورود و این افراد را از صحنه بیرون کردند. پس از اینکه منطقه آرام شد، برخی از اراذل و اوباش به تعدادی از بسیجیان که در محل ماموریت مستقر بودند، حمله کرده و با سلاح سرد اقدام به مجروح کردن و مقابله با آنان می‌نمایند که در پی این اقدام ۲ نفر شهید و سه نفر مجروح می‌شوند.

داوری بیان کرد: این حادثه در منطقه چهارراه عامل مشهد رخ داد.

به گفته فرماندار مشهد اسامی شهدای حادثه امروز دانیال حسین‌زاده و حسین زینال‌زاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک نفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
0
دستشان درد نکنه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: