کد خبر: ۹۳۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۱۹
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کمپ الریان قطر به مصاف تونس رفت که در نهایت این مسابقه با برتری دو بر صفر شاگردان جلال القادری به اتمام رسید.

ایران ۰ - تونس ۲ / تیم‌ملی با شکست به استقبال جام جهانی رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16:30 امروز در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش پیش از جام جهانی 2022 قطر در کمپ الریان قطر به مصاف تونس رفت که در نهایت این مسابقه با برتری دو بر صفر شاگردان جلال القادری به اتمام رسید.

در شرایطی که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل تمام شده بود، در نهایت عقاب‌های کارتاژ با گل‌های نعیم اسلیتی(85 پنالتی) و علی عبدی(90) به ثمر رساندند.

این نخستین شکست ایران پس از بازگشت کارلوس کی‌روش بود و البته تیم ایران که پیش از این هم در دو بازی دوستانه یک شکست و یک تساوی را به ثبث رسانده بود، در سومین دیدار دوستانه خود برابر این حریف هم نتوانست به برتری برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: