کد خبر: ۹۳۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۹
جواد نکونام و مسعود شجاعی با حرفهای انگیزشی و مثبت به استقبال جام جهانی رفته‌اند.
دو کاپیتان ایران حرف از صعود می‌زنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : جواد نکونام و مسعود شجاعی با حرفهای انگیزشی و مثبت به استقبال جام جهانی رفته‌اند.

در ویژه نامه ورلد ساکر، مسعود شجاعی و جواد نکونام بازیکنانی بودند که در یک پاراگراف در خصوص وضعیت تیم‌ملی در جام جهانی صحبت کردند و نقل قولی از آنها در ویژه نامه این مجله مشهور منتشر شد.

مسعود شجاعی در این خصوص گفت: «در تیم فعلی بازیکنانی هستند که یا در حال حاضر در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و یا سابقه بازی در لیگ‌های اروپایی را دارند. فکر می‌کنم که این مسئله از نظر ذهنی به بازی‌های سخت پیش‌رو، به شانس صعود ما کمک می‌کند. فکر می‌کنم تیم ایران می‌تواند بدون هیچ ترسی وارد رقابت‌های پیش رو بشود و این یک امتیاز بزرگ در مقایسه با رقابت‌های گذشته که ایران در آن حضور داشته، خواهد بود.»

جواد نکونام نیز اظهار داشت: «بیشتر بازیکنان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و هدایت تیم هم بر عهده مربی‌ای است که چهار بار در جام جهانی بوده است. تیم ایران در فاز هجومی پیشرفت کرده و این بهترین نسل فوتبال ایران از نظر کیفیت هجومی است و این می‌تواند یک اسلحه قدرتمند برای ایران (در جام جهانی) باشد.»
نکونام در جام جهانی 2006 و 2014 برای تیم ملی بازی کرد که در برزیل بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت. او سابقه سالها عضویت در تیم اوساسونا و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را در کارنامه دارد.

مسعود شجاعی اما با سه دوره حضور در جام جهانی از سال 2006 تا 2018، رکورددار حضور برای تیم ملی است؛ این ستاره در دوره قبلی کاپیتان تیم ایران نیز بود.

دو کاپیتان ایران حرف از صعود می‌زنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: