کد خبر: ۹۳۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر کشف جسد یک شهروند ایرانشهری پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان را تکذیب کرد. فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر: کشف جسد یک شهروند پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان صحت ندارد / این موضوع تاکنون به پلیس اعلام نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر کشف جسد یک شهروند ایرانشهری پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیخا در این باره اظهارداشت: در پی انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص ناپدید شدن یک شهروند در اعتراضات روزجمعه مورخه ۲۰ آبان، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از پیگیری های انجام شده مشخص شد این موضوع تاکنون به پلیس اعلام نشده بنابراین این خبر صحت ندارد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: