کد خبر: ۹۳۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۹۴
رئیس دادگستری کل استان اصفهان گفت: با تکمیل تحقیقات مقدماتی تعداد ۳۱۶ فقره پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر در استان اصفهان منتهی به صدور کیفرخواست شد.

رئیس دادگستری اصفهان: کیفرخواست ۳۱۶ نفر از اغتشاشگران استان صادر شدرئیس دادگستری کل استان اصفهان گفت: با تکمیل تحقیقات مقدماتی تعداد ۳۱۶ فقره پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر در استان اصفهان منتهی به صدور کیفرخواست شد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، اسداله جعفری در تشریح آخرین آمار پرونده‌های قضایی مربوط به حوادث اخیر اظهار داشت: با اختصاص شعب و قضات ویژه، رسیدگی‌های قضایی در حال انجام بوده و تا امروز تعداد 316 فقره از پرونده‌های مربوط به اغتشاشات و متهمین حوادث اخیر، مرحله تحقیقات مقدماتی آنها در دادسرا به پایان رسید و منتهی به صدور کیفرخواست شد و برای صدور رأی به دادگاه‌ها ارسال شد.

رئیس دادگستری کل استان اصفهان افزود: دادگاه‌ها با رعایت مواعد و الزامات قانونی تعیین وقت کرده و در اولین وقت ممکن اقدام به رسیدگی به این پرونده‌ها می‌نمایند که تا به حال 12 پرونده رسیدگی و منتهی به صدور حکم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
عربستان سعودی به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل از اغتشاشگران در سراسر کشور حمایت کرده است پس چرا مسئولین خیانتکار باز هم با عربستان سعودی در عراق مذاکره و همکاری می کنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: