کد خبر: ۹۳۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۲۵
پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران و عضو تیم سنگ آهن بافق گفت: موقع اهدای مدال و جوایز روی سکو، به دلیل باد و شرایط استرس زیاد روی سکو متوجه افتادن مقنعه‌ام نشدم و این قضیه باعث بازتاب‌هایی شد که سوءتفاهم‌هایی ایجاد کرد. من و خانواده‌ام هیچ‌وقت با حجاب مشکلی نداشتیم و نداریم، از مردم، مسئولان، مربی، باشگاه سنگ آهن بافق و هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم.

بپارمیدا قاسمی، ملی پوش تیر و کمان: موقع اهدای مدال، به دلیل باد و استرس زیاد، متوجه افتادن مقنعه‌ام نشدمه گزارش خبرداغ به نقل از پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو و عضو تیم سنگ آهن بافق که تیمش در لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهرانبا کسب ۸ امتیاز در رده اول قرار گرفت با انتشار ویدیویی درباره حاشیه به وجود آمده درمورد حجابش توضیحاتی ارائه کرد.

او گفت: موقع اهدای مدال و جوایز روی سکو، به دلیل باد و شرایط استرس زیاد روی سکو متوجه افتادن مقنعه‌ام نشدم و این قضیه باعث بازتاب‌هایی شد که سوءتفاهم‌هایی ایجاد کرد. من و خانواده‌ام هیچ‌وقت با حجاب مشکلی نداشتیم و نداریم، از مردم، مسئولان، مربی، باشگاه سنگ آهن بافق و هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: