کد خبر: ۹۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۱۰۷
ماریو گوتزه زننده گل قهرمانی تیم ملی آلمان در جام‌جهانی 2014، در مصاحبه‎‌‌ای راجع به زدن گل قهرمانی آلمان اظهار نظر کرد.

گوتزه: کاش در 35سالگی گل قهرمانی را می‌زدمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ماریو گوتزه که در لیست تیم ملی آلمان برای شرکت در جام‌جهانی 2022 حضور دارد، درباره این بازگشت و به ثمر رساندن گل قهرمانی تیم ملی آلمان، مصاحبه‌ای انجام داده است که به آن می‌پردازیم.

گوتزه عنوان داشت:

من بسیار آرام هستم. از این دعوت برای تجربه مجدد جام‌جهانی بسیار خوشحالم ولی تمام تلاش خودم را خواهم کرد که آرامش خود را حفظ کنم. من از سال 2017 برای تیم ملی آلمان بازی نکرده‌ام و این موضوع، جدای از دعوت شدن برای جام‌جهانی 2022، فشاری مضاعف روی من قرار می‌دهد؛ البته تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم و آرامش خودم را حفظ کنم.

درباره گل قهرمانی جام‌جهانی، گوتزه ادامه داد:

بسیار لحظه خاصی بود. هیچوقت از ذهنم پاک نمی‌شود. تجربه‌ای تکرار نشدنی و بی‌مانند بود و همیشه به آن ثانیه‌ها فکر می‌کنم. یک نکته‌ای البته برای من به وجود آمده و آن این است که اگر به عقب برمی‌گشتم، ترجیح می‌دادم که گل قهرمانی کشورم آلمان را در 35سالگی به ثمر می‌رساندم. شاید بپرسید چرا همچین فکری در سر دارم؟ من که بسیار مورد توجه قرار گرفتم و نامم در تاریخ رقابت‌های جام‌جهانی ماندگار شد. ولی باید بگویم ترجیح می‌دادم گل قهرمانی آلمان را در 35سالگی به ثمر می‌رساندم و در انتهای جام‌جهانی، به عنوان یکی از بازیکنان قهرمان جهان و زننده گل قهرمانی، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کردم. به نظرم خداحافظی از مستطیل سبز، به عنوان قهرمان جهان و زننده گل قهرمانی، در اوج‌ترین حالت خداحافظی و به یاد ماندنی‌ترین بازی آخر و لحظات پایانی است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: