کد خبر: ۹۳۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۲
بعد از ناآرامی‌های اخیر در دانشگاه صنعتی شریف، جمعی از دانشجویان این دانشگاه روز دوشنبه هفته جاری (17 آبان ماه) به دعوت انجمن اسلامی و شورای صنفی تجمعی غیرقانونی را ترتیب دادند تا به بازداشت و ممنوع‌الورودی برخی دانشجوهای اغتشاشگر اعتراض کنند.

کیهان، عادل فردوسی پور را هم حامی آشوب خواند!به گزارش خبرداغ به نقل از کیهان: نکته جالب ماجرا این بود که در این مراسم عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما هم در میان دانشجویان به سخنرانی پرداخت و گفت: «جای دانشجو پشت میله‌ها نیست»؛ تیتری که این روزها رسانه‌های اصلاح‌طلب به برجسته‌سازی آن می‌پردازند و تلاش می‌کنند آشوبگران را مردم، معلم، خبرنگار و دانشجو جا بزنند.
جای شگفتی است کسانی که داعیه قانون‌مداری دارند با بهانه‌ها و برخوردهای سیاسی و جناحی، قوانین کشور را زیر پا گذاشته و به بهانه اینکه جای خبرنگار یا دانشجو در زندان نیست و... به حمایت از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: