کد خبر: ۹۳۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۱۴۸
مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست‌‌جمهوری، مردم را پایه اصلی انقلاب‌اسلامی دانست و تأکید کرد: رویکرد اصلی دولت‌ مردمی‌ سیزدهم مقابله با فساد و انسداد گلوگاه‌های فسادخیز است.
مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست‌‌جمهوری: رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم مقابله با فساد استبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌‌الاسلام والمسلمین مجیدرضا فولادی» در این همایش با بیان اینکه ۱۲۹ بار به کلمه و مفهوم بازرسی و نظارت در قرآن کریم اشاره شده‌است، گفت: نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و مدیران حکم و واجب الهی است.
وی اولین ناظر جهان را خداوند متعال دانست و افزود: مرحله نهایی نظارت انسان بر نفس خویش است.
 
حجت‌‌الاسلام فولادی با تقدیر از عملکرد اداره‌کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفرهای استانی دولت مردمی گفت: بازرسان چشمان بینای نظام جمهوری‌اسلامی‌ایران هستند.
 
مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست‌‌جمهوری بازرسان را معتمدترین و مؤمن‌ترین نیروهای انقلابی دانست و تصریح کرد: ۲ وظیفه اصلی بازرسان نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و انعکاس مشکلات به مقامات عالی کشور است.
 
وی بیان کرد: مقابله با فساد از طریق صدور بخشنامه‌ها رفع نمی‌شود بلکه نیازمند نظارت مردمی و شفافیت هستیم.
 
حجت‌الاسلام فولادی یکی از ارکان اصلی نارضایتی مردم را عدم برخورد مناسب با فساد مطرح کرد و گفت: مدیران انقلابی باید به عموم مردم پاسخگو باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: رکن اصلی حکمرانی مطلوب، نظارت دائمی و مردمی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: