کد خبر: ۹۳۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۱
اینستاگرام طی هفته‌های گذشته امکان زمان‌بندی پست‌ها را در این شبکه اجتماعی آزمایش کرده و حالا برخی حساب‌‌‌های کاربری، از‌جمله صاحبان برخی کسب‌وکارها، می‌توانند پست‌های خود را در اینستاگرام زمان‌بندی کنند. هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.قابلیت زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند پست‌های خود را بدون نیاز به برنامه‌های شرکت‌های دیگر، زمان‌بندی و منتشر کنند.

اینستاگرام امکان زمان‌بندی پست‌ها را برای برخی کسب‌وکارها فراهم می‌کندبه گزارش خبرداغ ، اینستاگرام طی هفته‌های گذشته امکان زمان‌بندی پست‌ها را در این شبکه اجتماعی آزمایش کرده و حالا برخی حساب‌‌‌های کاربری، از‌جمله صاحبان برخی کسب‌وکارها، می‌توانند پست‌های خود را در اینستاگرام زمان‌بندی کنند. هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

قابلیت زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند پست‌های خود را بدون نیاز به برنامه‌های شرکت‌های دیگر، زمان‌بندی و منتشر کنند. این ویژگی کاربردی به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند ریلزها و پست‌ها را تا 75 روز زودتر از زمان انتشار در اینستاگرام زمان‌بندی کنند.

طی هفته‌های گذشته این قابلیت به صورت محدود در دسترس برخی کاربران قرار گرفت تا اینستاگرام بتواند آن را بررسی کند و مشکلات احتمالی قابلیت جدید را برطرف نماید. این شرکت در ادامه قصد دارد قابلیت کاربردی را در دسترس کاربران بیشتری قرار داد. بی‌شک چنین قابلیت‌هایی می‌تواند برای صاحبان کسب‌وکارها مفید باشد و چنین کاربرانی دیگر نیازی به نصب برنامه‌های شرکت‌های شخص ثالث جهت زمان‌بندی پست‌های خود ندارند.

زمان بندی پست‌ها در اینستاگرام

کاربرانی که به ویژگی زمان‌بندی پست‌ها دسترسی دارند، می‌توانند پس از ایجاد هر پست و قبل از اشتراک‌گذاری آن، به قسمت «تنظیمات پیشرفته» مراجعه کنند. در آن قسمت می‌توانند با انتخاب گزینه «زمان‌بندی این پست» وضعیت انتشار را تغییر داده و تاریخ و ساعت انتشار پست را مشخص کنند. پست‌های زمان‌بندی شده در بخشی تحت عنوان «محتوای زمان‌بندی ‌شده» قابل رؤیت هستند. به نظر می‌رسد فرایند مشخص‌شده برای زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام بسیار ساده است. کاربران به‌راحتی می‌توانند تنظیمات مورد نظر را انجام بدهند، ولی این احتمال وجود دارد که در ادامه اینستاگرام فرایند مذکور را ساده‌تر کند.

هنوز مشخص نیست کاربران معمولی اینستاگرام چه زمانی به این قابلیت دسترسی خواهند داشت و این شبکه اجتماعی زمانی برای انتشار آن برای تمامی کاربران مشخص نکرده است. باید دید صاحبان کسب‌وکارهایی که به این ویژگی دسترسی دارند، آیا می‌توانند به راحتی از قابلیت زمان‌بندی استفاده کنند یا با مشکلاتی رو‌به‌رو خواهند شد.

دیجیاتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: