کد خبر: ۹۳۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۱۷۵
عراقی‌ها با خرید بیش از ۴۷ هزار ملک و ایرانی‌ها با خرید ۳۵ هزار و ۶۰ ملک در رتبه‌های اول و دوم خرید ملک و مستغلات در ترکیه هستند.

عراقی‌ها و ایرانی‌ها در صدر خریداران ملک در ترکیهبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: عراقی‌ها با خرید بیش از ۴۷ هزار ملک و ایرانی‌ها با خرید ۳۵ هزار و ۶۰ ملک در رتبه‌های اول و دوم خرید ملک و مستغلات در ترکیه هستند.

 

به گزارش میدل ایست نیوز، سازمان آمار ترکیه اعلام کرد که عراقی‌ها طی ۸ سال گذشته بیش از ۴۷ هزار ملک در ترکیه خریداری کرده اند و در رتبه یکم بیشترین خرید املاک و مستغلات در ترکیه قرار گرفتند.

بنابر اطلاعات سازمان آمار ترکیه، عراقی‌ها در این مدت ۴۷ هزار و ۴۶۰ ملک خریداری کردند.

ایرانی‌ها نیز با خرید ۳۵ هزار و ۶۰ ملک در رتبه دوم، روس‌ها با خرید ۲۷ هزار و ۵۴۹ ملک در رتبه سوم، عربستانی‌ها با خرید ۱۴ هزار و ۱۷۴ ملک در رتبه چهارم و کویتی‌ها با خرید ۱۴ هزار و ۷ ملک در رتبه پنجم بیشترین خرید ملک در ترکیه طی ۸ سال قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: