کد خبر: ۹۳۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۳
مدافع تیم ملی فوتبال از بازگشتش به تمرینات تیم صحبت کرد.

خلیل زاده: برگشت من و کنعانی زادگان به قطر به خاطر یک سو تفاهم بود/ با تدابیر کادرفنی می‌توانیم به دور حذفی صعود کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شجاع خلیل زاده در خصوص حضورش در تمرینات تیم ملی اظهار داشت: تمرینات تیم خیلی تمرینات سنگینی است. اردوی خیلی خوبی داریم و آماده می‌شویم برای سه بازی سختی که در جام جهانی داریم. خیلی تمرینات فشرده است و امیدوارم بتوانیم با نتایجی که در جام جهانی می‌گیریم موفق شویم دل مردم را شاد کنیم.

وی در مورد کار کردن با کی‌روش گفت: نیازی به گفتن من نیست و همه کی‌روش را میشناسند و مربی بزرگ و کاربلدی است و امیدوارم بتوانیم با ایشان برای اولین بار در تاریخ از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم. هدف ما صعود به مرحله بعد است.

مدافع تیم ملی در مورد شانس صعود به دور حذفی توضیح داد: به نظرم گرو‌ه‌مان خیلی گروه سختی است و همه می‌دانید که انگلیس، ولز و آمریکا حریفان سرسختی هستند. همه ما با تمرینات خیلی خوب و تدابیر کادرفنی امیدواریم بتوانیم به دور حذفی مسابقات صعود کنیم.

خلیل زاده در مورد برگشت به قطر که باعث نگرانی کی‌روش شد، گفت: آن روزی که ما برگشتیم فیفا دی نبود. روزی هم که آقای کی‌روش به باشگاه الاهلی آمد صحبت‌هایی شده بود که ما بتوانیم در خدمت تیم ملی باشیم. یک سری سو تفاهم شکل گرفته بود که باعث شد برگردیم ولی خدا را شکر حل شد و الان در خدمت تیم ملی هستیم.

وی در مورد کسب اعتماد کی‌روش خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و هر بازیکنی آرزوی حضور در تیم ملی کشورش را دارد و امیدوارم بتوانم رضایت آقای کی‌روش را جلب کنم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: