کد خبر: ۹۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۵۶۸
در اثنای امیدواری‌های جامعه برای ازسرگیری مذاکرات وین، حصول توافق و احیای برجام در مردادماه، دلواپسان و سوپراصولگرایان با تکیه بر توهم و افسانه‌ای به نام پاییز و زمستان سرد اروپا به دنبال فشار بر دولت برای تأخیر دوماهه گفت‌وگوها بودند تا قاره سبز با تشدید بحران انرژی از موضع ضعف پیش‌شرط‌های ایران برای توافق را بپذیرد.

پایان افسانه پاییز سرد اروپا که شریعتمداری و مرندی تصور می کردند، چه شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از شرق :در اثنای امیدواری‌های جامعه برای ازسرگیری مذاکرات وین، حصول توافق و احیای برجام در مردادماه، دلواپسان و سوپراصولگرایان با تکیه بر توهم و افسانه‌ای به نام پاییز و زمستان سرد اروپا به دنبال فشار بر دولت برای تأخیر دوماهه گفت‌وگوها بودند تا قاره سبز با تشدید بحران انرژی از موضع ضعف پیش‌شرط‌های ایران برای توافق را بپذیرد.

حال که تحلیل روزنامه‌هایی مانند کیهان و توییت‌زنی محمد مرندی که اصطلاحا عنوان مشاور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را دارد، به نتیجه نرسید و با پایان‌یافتن مهلت دوماهه اکنون «فصل سرد» در روابط ایران و قاره سبز جای «پاییز و زمستان سرد اروپا» را گرفته است، این طیف باید پاسخ‌گوی وضعیت کنونی باشند، هرچند تاریخ به‌خوبی نشان داده است این رسانه‌ها، جریانات سیاسی و افراد بدون پذیرش مسئولیت گفته‌ها، موضع‌گیری‌ها و اشتباهات‌شان، همه چیز را مقصر چالش و مشکلات کشور می‌دانند، جز خود.

البته دراین‌میان برخی هم اعتقاد دارند تئوریسین پاییز و زمستان سرد با هدف برهم‌زدن مذاکرات و احیانشدن برجام به جبهه پایداری و مشخصا سعید جلیلی بازمی‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
سید محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
ظریف متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
عراقچی متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در زمان جوباید شروع و آغاز نشده است دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در سال 1332 شروع و آغاز شده است پس مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار از همان ابتدا در سال 1392 غلط و اشتباه بوده است و 100 درصد فقط مقصر اصلی دولت حسن روحانی بوده است.
آمریکا، اروپا، هر دو از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
اروپا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
بنده تاکنون بیش از 999 هزار بار اعلام کردم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا شده است.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و آمریکا تاکنون در باره توافق هسته ای و برجام دروغ می گویند.
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکایی ها جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت کشورهای اروپایی جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم..
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت اروپا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم.
آمریکا و اروپا و رژیم موقت صهیونیستی مقابل ملت ایران شکست خوردند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیال ثابت شده است.
مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. پس برای همه مشخص و روشن است که هنوز هم امیرعبداللهیان درس عبرت نگرفته است چرا؟ ایران به ادامه مذاکرات برای احیای برجام پایبند است پس باز هم غلط و اشتباه است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: