کد خبر: ۹۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۱
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه های شوم آنها هوشیارانه بایستیم.

سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم / بار‌ها اعلام کرده ام ۱۰کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف‌تر و ظالم‌تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می‌دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از حوزه: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه های شوم آنها هوشیارانه بایستیم.

 سردار محمد رضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان اظهار کرد: امروز کشورهای مستکبر غربی با وقاحت تمام، ملت و نظام ایران را دیکتاتور می نامند در حالیکه خود تا زانو در خون بی‌گناهان دنیا حکومت های خود را بنا کرده اند.

وی ابراز کرد: دیکتاتور، کشورهای مستکبری هستند که در یک لحظه ۱۳۶ هزار نفر را در هیروشیما کشتند و میلیون ها انسان را در فتنه ها و توطئه ها تا به امروز قتل عام کردند ، دیکتاتور سران غربی هستند که با اشغال افغانستان و عراق صدهها مردم را آواره کرده است.

سردار نقدی با بیان اینکه دیکتاتور، رژیم صهیونیست و ایادی آنها در جهان هستند که زندان های ضد بشریت و انسانی را ایجاد کردند و حق کودتا در کشورهای جهان برای خود قائل هستند، ابراز کرد: من بارها اعلام کرده ام ۱۰کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف تر و ظالم تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می دهم .

وی افزود: بمباران موشک ها، اغتشاشات،آشوب ها، فتنه های رسانه ای تنها بخشی از خباثت های حاکمیت دیکتاتور آمریکایی در جهان علیه دولت ها و ملت ها است، مردم ایران از خباثت ها و خصومت های دشمنان مستکبر هراسی ندارند و پیرو مکتب هیهات مناالذله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: طبق آمار رسمی خبرگزاری های آمریکایی، سالانه بیش از چهار هزار نفر در زندان های امریکا کشته می شوند و امروز آنها با وقاحت تمام، نظام ایران را متهم به ظلم و ستم می کنند،چرا دنیای غرب برای کشته شدن حداقل ۵۰خانم سالانه در خیابان های امریکا عزا نمی گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز واقعیت ها با شعبده بازی رسانه ای دنیای غرب وارونه جلوه‌گر می شود؛ رسانه های آمریکا ناکامی های بزرگ غرب را مخفی و در مقابل، تلخی های اندک ایران را بزرگ و جهانی جلوه می دهند و نظام را متهم به ناکارآمدی می کنند .

سردار نقدی در ادامه به برخی از جنایت های وحشی آمریکا و کشورهای مستکبر غربی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: سازمان های به اصطلاح حقوق بشری دنیا در برابر اقدامات آنها خاموش و ساکت هستند.

وی تاکید کرد: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه های شوم آنها هوشیارانه بایستیم.

تا زمان حضور آمریکاییان و صهیونیست ها منطقه آرامش نخواهد دید

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یادآورشد: ملت و نظام ایران در طول چهل وچهار سال گذشته به این نتیجه رسیده است که مستکبرین همیشه سدی مقابل پیشرفت ها و رشدهای نظام ایران و انقلاب بوده اند.

وی پاکسازی منطقه خاورمیانه از آمریکا و رژیم صهیونیست را تنها نسخه شفابخش دانست و گفت: منطقه تا زمانی که پایگاه های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در آن هستند، روی آرامش را نخواهد دید.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز روز نقش آفرینی دهه هشتادی ها است همانگونه که دهه چهلی ها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، راه نیمه تمام حاج قاسم سلیمانی بر زمین مانده و نوجوانان دهه هشتادی باید آن را تکمیل کنند.

وی ابراز کرد: نقطه قوت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشتن حکیم ترین پاک ترین باصلابت ترین رهبر دنیا است و این کمر دشمنان را شکسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
سید محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
ظریف متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
عراقچی متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در زمان جوباید شروع و آغاز نشده است دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در سال 1332 شروع و آغاز شده است پس مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار از همان ابتدا در سال 1392 غلط و اشتباه بوده است و 100 درصد فقط مقصر اصلی دولت حسن روحانی بوده است.
آمریکا، اروپا، هر دو از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
اروپا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
بنده تاکنون بیش از 999 هزار بار اعلام کردم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا شده است.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و آمریکا تاکنون در باره توافق هسته ای و برجام دروغ می گویند.
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکایی ها جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت کشورهای اروپایی جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم..
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت اروپا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم.
آمریکا و اروپا و رژیم موقت صهیونیستی مقابل ملت ایران شکست خوردند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیال ثابت شده است.
مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
۱۰:۳۹۱۴ آبان ۱۴۰۱
غرب جنایتکار هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند.
نخست وزیر کانادا حکومت ایران را یک رژیم خودکامه می‌خواند. اما باید بگویم ایرانی‌ها دولت کانادا را رژیمی می‌دانند که هیچ مشروعیتی ندارد. این رژیم متهم به حمایت از عربستان در کشتار در یمن و حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه ما است. این رژیم تلاش می‌کند خواسته‌های خود را به جهانیان تحمیل کند. انقلاب در ایران درباره استقلال، آزادی و شرافت بود.

در چند دهه گذشته آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرده است. آمریکا از سازمان‌های تروریستی حمایت کرده است. آن‌ها از طریق ابزار‌های سایبری ضد ایران استفاده کرده اند. آمریکا در این اقدامات با اروپایی‌ها شریک است. هدف این اقدامات تضعیف ایران است. آمریکایی‌ها ضد ایران تحریم وضع کرده اند. آن‌ها جنگ‌های روانی ضد ایران به راه انداخته اند. آن‌ها از تروریست‌ها حمایت کرده اند. آن‌ها به طور مستقیم از اغتشاشگران حمایت کرده اند. اعضای این گروه‌ها اعتراف کرده اند که به طور مستقیم از طرف آمریکا حمایت شده اند. آن‌ها بسیار بیرحم بوده اند و شمار زیادی از افسران پلیس را به قتل رسانده اند. آن‌ها سه نفر را دیروز به قتل رساندند.
ا این وجود کشور‌های غربی خود را حامی حقوق بشر اعلام می‌کنند. امروز شاهد تظاهرات گسترده ضد آمریکا در ایران و از جمله تهران بودیم. میلیون‌ها نفر در این تظاهرات در سراسر ایران شرکت کردند و رسانه‌های غربی حتی بخشی از تصاویر این تظاهرات را پخش نکردند.
آمریکا با افزایش بحران‌های داخلی به سرعت در حال افول است
آمریکا به سرعت در حال افول است. ایران در حال رشد و ترقی است. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به روشی عاجزانه تلاش می‌کنند از طریق تروریسم و از طریق تبلیغات و از طریق دخالت در امور سیاسی داخلی، ایران را تضعیف کنند. اما آن‌ها شکست خورده اند. آن‌ها در آینده حتی توانایی خود را در این رابطه از دست می‌دهند و تضعیف می‌شوند. ایران هم اکنون دیگر مدتهاست که اولویت آن‌ها نیست. آن‌ها هم اکنون با چین و روسیه مقابله می‌کنند. آن‌ها در آینده نمی‌توانند منابع مالی لازم را برای مقابله با ایران داشته باشند. با افزایش بحران‌های اقتصادی در اروپا و افزایش مشکلات مالی در آمریکا می‌توانیم شاهد این موضوع باشیم.
دلیل اینکه آمریکا در سال ۱۹۵۳ در ایران کودتا انجام داد به خاطر اهمیت ژئوپولتیکی ایران و همچنین به خاطر نفت ایران بود. آمریکا هم اکنون کنترل کشور‌های عربی را در منطقه خلیج فارس در اختیار دارد. انقلاب استقلال و عزت را به همراه آورد. آنچه که انقلاب را در ایران زنده نگه داشته است حمایت عمومی مردم است. رئیس جمهور رئیسی خودش اعلام کرد در بین مردم عادی ایران محبوب است. رهبر ایران محبوب‌تر از همه است. دلیل این موضوع این است که آن‌ها زندگی ساده‌ای دارند. افرادی که مخالف آن‌ها هستند و سازمان دهنده‌های این اعتراضات هستند چه از نظر مالی و چه از نظر ایدئولوژیکی به غرب وابسته هستند. در حالیکه آمریکا تلاش می‌کرد در چشم ایرانیان خود را به عنوان قدرت مطلق نشان دهد به نظرم این موضوع روز به روز کاهش یافته است. ما هم اکنون به طرف وضعیتی در جهان حرکت می‌کنیم که نظم جهانی در حال تغییر است. ما شاهد وضعیتی هستیم که غرب در حال افول است. ما شاهد قدرت گرفتن جنوب و شرق آسیا هستیم. همه شاهد این موضوع هستند.
ناآرامی‌های ایران با دروغگویی غرب آغاز شد
آمریکا تاچه اندازه در ناآرامی‌های ایران دست دارد
در حقیقت تظاهرات وجود ندارد. تظاهرات تنها دو تا سه روز پس از مرگ مهسا امینی وجود داشت. این تظاهرات به خاطر آن بود که رسانه‌های فارسی زبان که مقر آن‌ها در کشور‌های غربی است درباره وقایع ایران دروغگویی کردند. آن‌ها به ایرانی‌ها گفتند که او مورد ضرب و شتم قرار گرفته و این موضوع سبب مرگ وی شده است. این موضوع سبب شد مردمی که در کشور دروغ‌های آن‌ها را باور کرده بودند راهی خیابان‌ها شوند. اما بعدا معلوم شد این اتهاماتی واهی است و این اقدامات آن‌ها تلاشی در جهت ایجاد بی ثباتی است. تصاویر دوربین‌های مداربسته که منتشر شد نشان داد به وی هیچ آسیب فیزیکی وارد نشده است. به دستان وی دست بند زده نشده بود و او زندانی نشده بود. سپس گزارش کالبدشکافی منتشر شد و بسیاری از پزشکان مشهور که شواهد را بررسی کردند اعلام کردند او هیچ آسیب دیدگی فیزیکی نداشته است. سپس معلوم شد زمانی که وی کودک بوده است یک عمل جراحی بر روی مغزش انجام شده است. اما پدر وی در ابتدا این موضوع را منکر شد. زمانی که این موارد منتشر شد تظاهرات فروکش کرد. سپس شاهد اغتشاشات بودیم.
که آن‌هایی که در غرب هستند مدعی هستند که این اغتشاشات را هدایت می‌کنند. گروه‌های تروریستی کرد که در شمال عراق هستند و سلطنت طلبان که در اروپا و آمریکا هستند و سازمان منافقین که در دهه ۱۹۸۰ در کنار صدام ضد ایران جنگیدند همه آن‌ها اعتراف کرده اند که در اعتراضات در ایران و حملات تروریستی دست داشته اند.
آمریکایی‌ها جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار تمام تجربیات خود را پیاده کردند اما شکست خوردند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: