کد خبر: ۹۳۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۲۱۹
شمارش بیش از ۹۹ درصد از آرای پنجمین دور انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی طی ۴ سال گذشته حکایت از پیروزی بنیامین نتانیاهو دارد. منابع عبری زبان گزارش دادند که با شمار ۹۹ درصد از آرا، حزب راستگرای نتانیاهو برتری خود با ۳۲ کرسی را نسبت به حزب رقیب حفظ کرد و حزب لیکود او ۶۴ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست را به دست آورده است.

پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست با کسب ۶۴ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی قطعی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: شمارش بیش از ۹۹ درصد از آرای پنجمین دور انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی طی ۴ سال گذشته حکایت از پیروزی بنیامین نتانیاهو دارد.

روز پنجشنبه بیش از ۹۹ درصد از آرای پنجمین دور انتخابات پارلمانی اسرائیل طی ۴ سال گذشته، شمارش شده است.

منابع عبری زبان گزارش دادند که با شمار ۹۹ درصد از آرا، حزب راستگرای نتانیاهو برتری خود با ۳۲ کرسی را نسبت به حزب رقیب حفظ کرد و حزب لیکود او ۶۴ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست را به دست آورده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که یائیر لاپید نخست وزیر کنونی رژیم این شکست را پذیرفت و پیروزی نتانیاهو را تبریک گفت.

به گفته منابع اسرائیلی، کار شمارش آراء امروز (پنج‌شنبه) به پایان می رسد و کمیسیون انتخابات، نتایج نهایی را طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

کمیسیون انتخابات رژیم صهیونیستی پیشتر میزان مشارکت در این دوره انتخابات کنست را ۷۱.۳ درصد اعلام کرده بود که بالاترین میزان مشارکت از سال ۲۰۱۵ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: