کد خبر: ۹۳۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۷۹
مجتبی عبداله استاندار البرز با اشاره به حوادث امروز در شهر کرج و با بیان اینکه صبر پلیس حدی دارد و از این به بعد به‌طور قاطع با اوباش و اغتشاشگران برخورد می‌شود گفت: نیروهای امنیتی اغتشاشگران را که با چاقو، قمه و حتی سلاح حضور داشتند را دستگیر کردند.

استاندار البرز: صبر پلیس حدی دارد؛ از این به بعد به‌طور قاطع با اغتشاشگران برخورد می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: استاندار البرز با اشاره به حوادث امروز در شهر کرج و با بیان اینکه صبر پلیس حدی دارد و از این به بعد به‌طور قاطع با اوباش و اغتشاشگران برخورد می‌شود گفت: نیروهای امنیتی اغتشاشگران را که با چاقو، قمه و حتی سلاح حضور داشتند را دستگیر کردند.

مجتبی عبداله به اتفاقات امروز در کرج اشاره کرد و اظهار داشت: در مراسم چهلم یکی از متوفی های حوادث اخیر که عزیزان نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت خانواده ها حضور داشتند متاسفانه تعدادی، اراذل و اوباش و اغتشاشگر با داشتن چاقو، قمه و غداره و بسیار خشن که هدفشان ایجاد ناامنی بود و به طور کامل سازماندهی شده بودند با حمله به خودروهای مردم و ایجاد رعب و وحشت و همچنین درگیر شدن با ماموران نیروی انتظامی شد.

وی افزود: اغتشاشگران از رفتار پلیس سو استفاده کردند و نسبت به مجروح کردن تعدادی از عزیزان پلیس با چاقو و قمه اقدام کردند و حتی یکی بسیجی عزیزمان را با ضربات متعدد چاقو و قمه به شکل شقاوت آمیزی به شهادت می رسانند.

عبدالهی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت امنیت در استان البرز طبیعی است و مشکلی نداریم افزود: پس از این حادثه بلافاصله با حضور نیروهای انتظامی، پلیس و عزیزان بسیجی، نسبت به جمع آوری و دستگیری اغتشاشگران که با چاقو، قمه و حتی سلاح حضور داشتند اقدام شد و هم اکنون هیچ مشکلی نداریم.

وی گفت: اعتقاد داریم صبر پلیس عزیز و خویشتن داری فراجا حد و اندازه دارد و به طور قطع با اغتشاشگران و اراذل و اوباش که در حال حاضر هدفشان امنیت کشور است از این پس برخورد قاطع می شود و هیچ رافتی با آنان صورت نمی‌گیرد.

 

استاندار البرز همچنین از مردمی که ساعتی در مسیر کرج به قزوین معطل شدند عذرخواهی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
استفاده تروریست‌های داعشی از سلاح های ناتو
اعتراف ورلد تریبیون: ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کند
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو رسما باید از ایران عذرخواهی کند
مردم ایران هر روز با سلاح های آمریکا و اروپا و ناتو و اسرائیل کشته می شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ناتو جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار در این مدت 21 سال در جنگ افغانستان بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
ناتو جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار در این مدت 21 سال در جنگ افغانستان یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم افغانستان و مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو جنایتکار شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
سوال اینجاست که چرا کریم خان، دادستان کل دیوان بین المللی کیفری در باره جنایات آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن و غیره رسیدگی نمی کند.
پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به ناتو جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
صبر پلیس حدی دارد؛ از این به بعد به‌طور قاطع با اغتشاشگران مورد حمایت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار برخورد می‌شود
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
دولت و مسئولان و غیره باید درس عبرت بگیرند دیگر با آمریکایی ها جنایتکار مذاکره و همکاری نکنند.
دولت و مسئولان و غیره باید درس عبرت بگیرند دیگر با کشورهای اروپایی ها جنایتکار مذاکره و همکاری نکنند.

آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ افغانستان است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ عراق است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ لیبی است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ سوریه است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ یمن است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی جنگ اوکراین است.
آمریکا جنایتکار 100درصد فقط مقصر اصلی همه مشکلات منطقه خاورمیانه و جهان است.
تاکنون هم برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکار همان داعش جهانی است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
دولتمردان و مسئولان و هم نمایندگان مجلس در این مدت 9 سال در مذاکره مقصر اصلی هستند چون به خاطر که تاکنون درس عبرت نگرفتن که آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
دولتمردان و مسئولان و هم نمایندگان مجلس در این مدت 9 سال در مذاکره مقصر اصلی هستند چون به خاطر که تاکنون درس عبرت نگرفتن که آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و مزدورانشان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های کشورهای اروپایی و مزدورانشان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است
کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های ناتو و مزدورانشان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و مزدورانشان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های امارات و مزدورانشان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است
کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و مزدورانشان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
گروهک‌های ضد ایران و ترکیه در منطقه کردستان عراق 30 مقر دارند
که بیش از 30 مقر در منطقه کردستان عراق وجود دارد که علیه ایران و ترکیه اقدام می‌کنند.
که باید بیش از ۳۰ مقری که در منطقه کردستان عراق علیه ایران و ترکیه عمل می‌کنند برچیده شود.
«اقلیم کردستان جزوی از عراق و تحت حاکمیت قانون اساسی است که همه گروهها بر روی آن توافق دارند و یکی از بندهای اصلی قانون اساسی ممانعت از تشکیل مقرهایی که امنیت کشورهای همسایه را تهدید می‌کنند، است».
«بیش از ۳۰ مقر مشکوک متعلق به گروههای اغلب مسلح در اقلیم کردستان وجود دارد و وجود این مقرها باعث می‌شود تا خاک عراق مکان تنش باشد و لازم است تا همه این مقرها برچیده شده و از هرگونه فعالیتی علیه کشورهای همسایه از جمله ایران و ترکیه ممانعت به عمل آید».
که برچیده شدن این مقرها همزمان مانع عملیات‌های کشورهای همسایه عراق می‌شود و در ادامه جلوی خون‌ریزی و نا امنی را می‌گیرد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
کسانی که در زمان دولت حسن روحانی خیانتکار شعار مذاکره سر می دادند متاسفانه به مردم و کشور خیانت کردند و در مورد دخالت و مداخله آمریکا و کشورهای اروپایی در امور داخلی ایران و هم حمایت از اغتشاشگران اخیر در کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
نتیجه مذاکره از سال 1392 تاکنون صفر!
نتیجه توافق هسته ای 1394 تاکنون صفر!
نتیجه برجام از سال 1394 تاکنون صفر!
نتیجه مذاکرات وین 1399 تاکنون صفر!

تروریست‌ها خوب و بد هر دو سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل هستند.
جو بایدن بی ادب، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی کاخ سفید و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
آمریکا جنایتکار به دلیل حمایت نظامی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی باید مجازات شود.
آمریکا جنایتکار به دلیل حمایت نظامی از عربستان سعودی، امارات و اوکراین باید مجازات شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: