کد خبر: ۹۳۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۸۵۰
«در حمله مسلحانه جمعی اغتشاشگر به ماموران پلیس و مردم، طی امروز ، بسیجی «روح الله عجمی» شهید و ۵ مامور ناجا مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است.»

در حوادث امروز کرج، علاوه بر شهادت یک بسیجی، ۵ مامور هم زخمی شدند؛ حال دو نفر وخیم استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، «در حمله مسلحانه جمعی اغتشاشگر به ماموران پلیس و مردم، طی امروز ، بسیجی «روح الله عجمی» شهید و ۵ مامور ناجا مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است.

در جریان اغتشاشات امروز که حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج رخ داد، اغتشاشگران یک بسیجی را به شهادت رساندند.

نام بسیجی شهید «روح الله عجمی» است که با ضربات چاقو از ناحیه کمر به شهادت رسیده است.

همچنین 5 مامور نیروی انتظامی هم مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است

از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج-قزوین شکل گرفته است. جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند.

اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت‌عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شده است.

در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران تعدادی از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌اند.

همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!

در یکی از فیلم‌های اغتشاشات امروز در کرج که ضدانقلاب بیرون داده لباس یک روحانی در حال آتش‌زدن و هتک حرمت دیده می‌شود.

بعدتر تصاویر یک روحانی که به شدت زخمی و خون‌آلود است بیرون آمده که گفته می‌شود همان فرد است. او در حال انتقال به بیمارستان بود.

 

در مجموع بیش از 20 فیلم کوتاه از کرج، به صورت روشنی افرادی سازماندهی شده دیده می‌شوند که جنگ خیابانی در منطقه راه انداخته‌اند. از آتش‌افروزی علیه اموال عمومی تا حمله به قصد قتل به دیگران.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
جاوید رحمان، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
جاوید رحمان، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
اظهارات مداخله جویانه بایدن درباره ایران
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی انتخاباتی مواضع مداخله جویانه خود درباره ایران را تکرار کرد.
اظهارات مداخله جویانه بایدن درباره ایران، 100 درصد فقط به خاطر اهانت، خیانت، ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بوده است.
و این در حالی است که جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار از اغتشاشگران اخیر حمایت کرده است چرا؟
گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل، اهانت، تواهین، بی احترامی و خیانت به مردم ایران بوده است.
شرم آور و تاسف بار است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که باز هم به دنبال مذاکرات وین است.
مردم ایران هر روز با سلاح های آمریکا و اروپا و اسرائیل کشته می شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
استفاده تروریست‌های داعشی از سلاح های ناتو
اعتراف ورلد تریبیون: ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کند
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو رسما باید از ایران عذرخواهی کند
مردم ایران هر روز با سلاح های آمریکا و اروپا و ناتو و اسرائیل کشته می شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
دولتمردان و مسئولان و هم نمایندگان مجلس در این مدت 9 سال در مذاکره مقصر اصلی هستند چون به خاطر که تاکنون درس عبرت نگرفتن که آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
دولتمردان و مسئولان و هم نمایندگان مجلس در این مدت 9 سال در مذاکره مقصر اصلی هستند چون به خاطر که تاکنون درس عبرت نگرفتن که آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: