کد خبر: ۹۳۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
تعداد بازدید: ۵۴۵
فال روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱

فال روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید.

فال ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. روحیه منطقی دارید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبه‌رو می‌شوید اتخاذ کنید. برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید.

این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید.

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

مدتی است که مانند سابق تلاش نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، تلاش مضاعفی به‌خرج دهید. مطمئن باشید زحمتی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید.

 

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید.

قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهنتان می‌‌رسد. این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای ماه متولدین مرداد

انگیزه زیادی برای انجام کارهای روزانه دارید، این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید.

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعدازظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. توانمندی‌های بی‌شماری دارید، اما اطرافیان از مهارت‌های شما بی‌خبر هستند.

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید محبت و صفای اهل منزل از بین برود.

حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید.

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد.

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دستتان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید.

 

فال روز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. به فکر اطرافیان باشید و برای حل مشکلی که یکی از دوستان شما با آن روبه‌رو است، آستین بالا بزنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.

به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید.

فال روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهد شد.

وقتی را برای حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید.

فال روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

روز فرخنده‌‌ای را آغاز کرده‌اید. در این روز انرژی لازم برای انجام کارهای دشوار را به دست می‌آورید. به لطف این شرایط کار سختی که مدتهاست ذهن شما را به خود مشغول کرده انجام دهید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود.

نیک صالحی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: