کد خبر: ۹۳۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۰۵
فال روزانه چهارشنبه 11 آبان ماه 1401

فال روزانه چهارشنبه 11 آبان ماه 1401فروردین

شراکت می تواند شما را به نتیجه گیری سریع وادار کند. یک شریک نزدیک، چه کاری و چه عاطفی، ممکن است بر تصمیمات فعلی شما تاثیر بگذارد.

علیرغم اصرار او، ممکن است چیزی که می گوید برای شما مناسب نباشد! اگر به زمان نیاز دارید تا بفهمید چه چیزی برای شما مناسب است، قاطعانه به او بگویید.

او ممکن است تا زمانی که شما قاطع صحبت نکنید، بر نظر خود اصرار ورزد. بنابراین، اگر متوجه نشد، در عین مودب بودن کمی محکم تر رفتار کنید.

 

اردیبهشت

ممکن است عزیزان شما در حال حاضر سعی در تصمیم گیری برای شما داشته باشند. اگرچه ممکن است فکر کنند که این کار را از روی عشق انجام می‌ دهند، اما این باعث نمی‌ شود که شما را در تصمیمی که برای آن آماده نیستید دخیل کنند.

منصفانه است که با خود و آن ها صادق باشید و بگویید که برای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارید. انتخاب عجولانه چیزی می تواند باعث ناامیدی شما از شخصیت یا حرفه عمومی تان گردد. نگران نباشید که دیگران چه فکری می کنند.

خرداد

روشن کردن شمع از دو طرف، در حال حاضر ایده مناسبی نیست! تلاش‌ ها برای گسترش افق‌ های جسمی یا ذهنی‌ تان ممکن است با مسئولیت‌ های شما تضاد داشته باشند. یافتن تعادل بیشتر ممکن است برای دستیابی به یک نتیجه مثبت ضروری باشد.

شاید اخیرا ارتباط با درون خود را از دست داده باشید و ماه با همکاری زحل مسئول بازیابی این ارتباط است. استراحت کنید و اجازه دهید بدن تان بهبود یابد تا بعدا مجبور نباشید در بستر بیافتید.

تیر

جریانات دراماتیک اخیر، ممکن است شما را متعجب کرده باشد. ممکن است لحظات دراماتیکی را بین دوستان یا آشنایان خود تجربه کنید، که شاید شما را به گونه ای از هماهنگی خارج کند.

حتی با اینکه اغلب سعی می کنید در چنین موقعیت هایی سکوت کنید، اما این بار ممکن است به طور ناگهانی تصمیم بگیرید که از کسی طرفداری کنید و پس از آشکار شدن همه چیز، در نهایت پشیمان می شوید.

 

این بار هم از جانبداری بپرهیزید. در غیر این صورت، احتمالا این ماجرا برای شما بیشتر از آن ها با ناراحتی به پایان می رسد.

مرداد

تعادل کار/زندگی شما ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد. موقعیت‌ های ناامیدکننده در زندگی خانوادگی شما می‌ توانند به راحتی وارد زندگی کاری شما شوند یا مسئولیت‌ های شما را با مشکل مواجه کنند.

و تداخل این دو حوزه ممکن است در نهایت استرس پشت استرس را برای شما ایجاد کنند. در حالی که پتانسیل این را دارید که شرایط را تغییر دهید، شناسایی و اجرای راه‌ های جدید برای آرام تر کردن خانه یا محل کارتان می‌ تواند به تمرکز شدیدی نیاز داشته باشد.

اجازه دهید کائنات به شما جسارت بیشتری ببخشد تا در صورت لزوم، بتوانید درخواست کمک یا ایده کنید.

شهریور

اطلاعات غلط امروز می تواند جنبه ای دیگر از یک نفر را به شما نشان دهد. این شخص ممکن است اطلاعات ناقصی را در اختیار شما قرار دهد که شما را در یک موقعیت محدود کننده یا دشوار به دام بیاندازد و باعث شود اعتمادی که به او داشتید را از دست بدهید.

شهود شما می تواند کمک کند تا وقتی عینک خوش بینی را از چشم تان برداشتید، ذات حقیقی آن فرد را ببینید. اعتماد شما می تواند احساس پیروزی به او بدهید، اما این احساس دوامی نخواهد داشت.

 

مهر

یک خرید فوری می تواند به سرعت شما را ناامید کند. احتمالا با یک فروشنده یا یک تبلیغ بسیار متقاعدکننده روبرو هستید که شما را متقاعد می کند چیزی بخرید که به آن نیازی ندارید! و شاید واقعا به آن نیاز ندارید!

در حالیکه به محض شنیدن قیمت وسوسه می شوید و کیف پول خود را باز می کنید، چند لحظه با خود فکر کنید. از خودتان بپرسید آیا این چیزی است که فردا هم همچنان دوست داشته باشد بخرم؟

آبان

تغییرات ظاهری لحظه آخری ممکن است یک اشتباه باشد. ممکن است یکی از هم سن و سال هایتان بر تصمیمات شما در حوزه سبک و استایل  تاثیر بگذارد یا حتی بدون اجازه شما، سبکی را برای شما بسازد که ممکن است از نتایج آن ناراضی باشید.

شاید از روی ادب به حرف او گوش داده باشید، یا ممکن است او واقعا روی ظاهر شما کنترل داشته باشد، اما در هر صورت، نتایج احتمالا برای شما ناخوشایند یا ناراحت کننده خواهد بود.

هر کاری که می توانید انجام دهید تا ظاهرتان را آنطور که دوست دارید بسازید؛ سعی کنید خود واقعی تان باشید!

آذر

ممکن است اکنون در آن واحد فکرتان همه جا باشد. اخیرا بیش از حد معمول در زندگی احساس سردرگمی می کنید، و این افکار گیج کننده بیش از حد ممکن است شما را خسته کنند.

 

احتمالا احساس انزوا منشاء این کمبود انرژی است؛ ممکن است مقدار زیادی از انرژی ذهنی خود را صرف نگرانی هایتان می کنید، و اصلا در مورد مشکلات تان صحبت نمی کنید.

چند ساعت وقت گذاشتن برای استراحت دادن به مغز یا درد دل کردن با کسی که به حرف هایتان گوش می دهد، می تواند به شما کمک کند تا باتری ذهنی خود را دوباره شارژ کنید.

دی

یک تصمیم عاطفی در راه است که شاید بهترین گزینه در حال حاضر برای شما باشد. ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که افرادی را که زمانی دوست خود می پنداشتید اما مدت‌ هاست از آن ها خبری ندارید، رها کنید.

به هر حال ممکن است آن ها بهترین دوست شما نبوده باشند! نگاه به گذشته می تواند به شما نشان دهد که آن ها همراه خوبی برای شما نیستند. گذشتن از کسی که به شما اجازه نمی دهد خودتان باشید، عاقلانه ترین تصمیم است.

بهمن

ممکن است بین تصویر عمومی تان و چیزی که روح درونی تان می خواهد، سرگردان شوید. باید بین نشان دادن جنبه پرشور روح خود که معمولا پنهانش می کنید، و حفظ نسخه جدی تر و حرفه ای تر خود، یکی را انتخاب کنید.

عطارد و مریخ هر دو شما را تشویق می کنند تا احساس واقعی تان را بروز دهید. شما اجازه دارید خودتان باشید، حتی اگر خلاق انتظار دیگران باشد!

 

اسفند

مسیرهای اشتباه می توانند شما را در یک سیکل معیوب نگه دارند. ممکن است شخصی دستورالعمل هایی به شما ارائه دهد که شما را به جایی که می خواهید نرساند؛ یا ممکن است توصیه هایی دریافت کنید که با شخصیت شما همخوانی نداشته باشد.

چه عمدا بخواهند شما را به راه اشتباه هدایت کنند، چه غیر عمد، این می تواند نشانه ای برای اجتناب از آن ها در صورت نیاز به راهنمایی در آینده باشد.

این امر مکن است ناامیدتان کند، به خصوص اگر به طور جدی به دنبال پاسخ هستید؛ اما هرگز نترسید! از این پس احتمالا برای اعتماد به شهود خود مجهزتر خواهید بود.

کوکا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: