کد خبر: ۹۳۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۶۸۴
بهتر است به برخی مدیران و مسئولان کشور از سخنان زیاد و تحکم‌آمیز و نهایتاً حساسیت برانگیز خودداری نمایند و اجازه دهند عقلا و متخصصان در زمینه‌ای که مهارت و صلاحیت دارند سخن گویند.

درخواست مهم اطلاعات از مسئولان کشور ؛ بگذارید عقلا سخن بگویندبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اطلاعات: بهتر است به برخی مدیران و مسئولان کشور از سخنان زیاد و تحکم‌آمیز و نهایتاً حساسیت برانگیز خودداری نمایند و اجازه دهند عقلا و متخصصان در زمینه‌ای که مهارت و صلاحیت دارند سخن گویند.

روزنامه اطلاعات در یادداشتی از مسئولان خواسته از زیاد و تحکم‌آمیز صحبت کردن خودداری کنند و بگذارند عقلا و متخصصان سخن بگویند.

امروزه سرعت تحولات سیاسی و فکری و اجتماعی چنان شدّتی دارد که جز تحلیلگران کارآزموده و گروه‌های متخصص درجه یک دانشگاهی، هیچ کس قادر به درک صحیح و دقیق آن نیست.بنابراین، بهتر است به برخی مدیران و مسئولان کشور از سخنان زیاد و تحکم‌آمیز و نهایتاً حساسیت برانگیز خودداری نمایند و اجازه دهند عقلا و متخصصان در زمینه ای که مهارت و صلاحیت دارند سخن گویند و گفتگوی سازنده در تمام سطوح و موضوعات، در سراسر کشور درگیرد تا زبان مفاهمه پیدا شود و نقاط پیوند و اشتراک تقویت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: