کد خبر: ۹۳۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۰
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی اولویت‌دار به پرونده شکایات انتخابات شوراها در دیوان عدالت اداری تاکید کرد.

دستور محسنی اژه‌ای برای رسیدگی اولویت‌دار به پرونده‌های انتخابات شوراها در دیوان عدالتبه گزارش خبرداغ ، علی حدادی در گفت‌وگو با  خانه ملت، با اشاره به نشست مشترک کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با رئیس قوه قضاییه که در این قوه برگزار شد، گفت: اعضای کمیسیون مباحث و مسائل مرتبط با حوزه انتخابیه خود را با رئیس قوه قضاییه در میان گذاشتند.

به گزارش خبرداغ ، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس ادامه داد: نمایندگان به پرونده های شکایت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کردند که حجت الاسلام والمسلمین اژه ای ماموریت داد این پرونده ها با اولویت در دیوان عدالت اداری رسیدگی و به نتیجه برسد.

وی اظهار داشت: مباحثی نیز در خصوص مواد 10 و 99 قانون شهرداری ها در خصوص ساخت و سازها بیان شد. همچنین اعضای کمیسیون خواهان تعامل بیشترمجلس و قوه قضاییه شدند و تاکید داشتند که کارگروه تعامل در سطح استان، جلسات انسجام و وحدت را برگزار کنند و برای رفع موانع قانونی در بخش های مرتبط با کمیسیون امور داخلی کشور، ارتباط بیشتری با کمیسیون ایجاد شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: رئیس قوه قضایه بر اهمیت رفع مشکلات عدالت اجتماعی تاکید داشت و در این نشست بر لزوم روشنگری ابعاد جنگ، دفاع مقدس و انقلاب برای جوانان اشاره شد و بصیرت افزایی در قشر جوان مورد تاکید قرار گرفت./

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: