کد خبر: ۹۳۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۹۷
سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان هم در این نشست گفت: زمانی که روسری‌ها توسط فریب‌خورده‌های دشمنان بالا رفت چادرهای مادران و دختران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خونین شد و بی‌شک اغتشاشگران آب در آسیاب دشمن ریخته و در این جنایات شریک هستند.

فرمانده سپاه نینوای گرگان معارفه شد / فرمانده تودیع شده: زمانی که روسری‌ها بالا رفت، چادرهای زنان در شاهچراغ خونین شدبه گزارش خبرداغ به نقل  از ایرنا: سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان هم در این نشست گفت: زمانی که روسری‌ها توسط فریب‌خورده‌های دشمنان بالا رفت چادرهای مادران و دختران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خونین شد و بی‌شک اغتشاشگران آب در آسیاب دشمن ریخته و در این جنایات شریک هستند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی باعزت، افتخار و سربلندی از سناریوی برنامه‌ریزی شده جنگ ترکیبی دشمنان عبور خواهند کرد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله افزود: دشمنان استکبارگر در جبهه های مختلف نظام و کشور را درگیر جنگ ترکیبی برای ناامیدسازی مردم و دست کشیدن از انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده است و چنانچه مردم ولایتمدار و انقلابی کشور در این عصر مواظب نباشند همه با یکدیگر آسیب می‌بینیم.

وی اظهار داشت: جنگ ترکیبی امروز دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های بسیاری شده ولی با یاری خداوند مانند همیشه در این جنگ موفق نشدند.

وی بیان کرد: ماموریت انقلاب اسلامی تمام نشده است و کشور شرایط حساسی را سپری می کند و باید با مراقبت بیشتر از این فضای غبارآلود عبور کنیم.

سردار ملک‌شاهکوهی گفت: فضای مجازی و رسانه‌ای غرب عشق ملت ایران به انقلاب اسلامی نشان نداده ولی مردم انقلابی با استفاده از فضای حقیقی و سالم در جامعه تاثیرگذار خواهند بود و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان هم در این نشست گفت: زمانی که روسری‌ها توسط فریب‌خورده‌های دشمنان بالا رفت چادرهای مادران و دختران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خونین شد و بی‌شک اغتشاشگران آب در آسیاب دشمن ریخته و در این جنایات شریک هستند.

سرهنگ علی دیلم‌کتولی فرمانده جدید سپاه گرگان هم در این آیین گفت: سپاه و بسیج در همه شرایط در مقابل فتنه‌گران بابصیرت تلاش کرده و بی‌شک اقتدار و روشن بودن پایگاه‌های بسیج دشمنان را امروز ناراحت و عصبانی کرده است.

وی افزود: پویایی مساجد به یقین سنگر انقلاب و پایگاه‌های بسیج بوده و با همراهی و هم‌افزایی بیشتر در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی تلاش و کوششی وصف‌ناپذیری خواهیم داشت.

مراسم تودیع سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین و معارفه سرهنگ علی دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان ظهر یکشنبه با حضور مقامات استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: