کد خبر: ۹۳۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۸۷
درحالی که از روز گذشته و پس از ایراد امنیتی گوگل به اپلیکیشن روبیکا ، وزارت ارتباطات و نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی رفتار گوگل را در تناقض با پروتکل های بین المللی اعلام کرده بودند ، گوگل این ایراد امنیتی به روبیکا را حذف کرده است. این درحالی است که وزارت ارتباطات پس از این اتفاقات گوگل پلی را فیلتر کرده است .

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، درحالی که از روز گذشته و پس از ایراد امنیتی گوگل به اپلیکیشن روبیکا ، وزارت ارتباطات و نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی رفتار گوگل را در تناقض با پروتکل های بین المللی اعلام کرده بودند ، گوگل این ایراد امنیتی به روبیکا را حذف کرده است. این درحالی است که وزارت ارتباطات پس از این اتفاقات گوگل پلی را فیلتر کرده است .

طبق بررسی ما در زومیت، سیستم Google Play Protect از امروز دیگر اپلیکیشن روبیکا را به عنوان اپلکیشن خطرناک شناسایی و مسدود نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد روبیکا با ایجاد تغییراتی در اپلیکیشن خود، مشکل را حل کرده است.

دعوای روبیکا و گوگل به نفع روبیکا حل شد! / گوگل پلی رفع فیلتر می شود؟

دعوای روبیکا و گوگل به نفع روبیکا حل شد! / گوگل پلی رفع فیلتر می شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: