کد خبر: ۹۳۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
پرسپولیس با گلزنی شیخ دیاباته مقابل مس کرمان به برتری دست یافت تا با حفظ صدرنشینی به تعطیلات لیگ برتر برود. دو تیم پیش از شروع بازی به احترام شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ یک دقیقه سکوت کردند.

پرسپولیس با اولین گل دیاباته، با صدرنشینی به استقبال تعطیلات رفت / زور تراکتور به ملوان نرسید / فرار پیکان از شکست مقابل صنعت نفت در دقیقه ۹۳به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: پرسپولیس با گلزنی شیخ دیاباته مقابل مس کرمان به برتری دست یافت تا با حفظ صدرنشینی به تعطیلات لیگ برتر برود.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پنجشنبه و در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به مصاف مس کرمان رفت و در دیداری دشوار به پیروزی یک بر صفر رسید.

این دیدار در ورزشگاه آزادی و با قضاوت عباس راکی برگزار شد.

دو تیم پیش از شروع بازی به احترام شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ یک دقیقه سکوت کردند. همچنین یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گرامی داشته شد. در این راستا، جایگاهی در کنار زمین نصب شده و روی آن تصویری از شهید حسین فهمیده قرار گرفته بود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که اخیرا به کرونا مبتلا شده در این دیدار غایب بود. "ویرا" دستیار برزیلی گل‌محمدی در این دیدار وظیفه هدایت تیم را برعهده داشت.

بازی با مالکیت پرسپولیس بر توپ و میدان آغاز شد و میهمان نیز روشی تدافعی را در دستور کار داشت.

در دقیقه ۱۰ اشتباه مدافعان مس موجب شد تا سعید صادقی در آستانه گلزنی قرار بگیرد که ضربه او را محمدستاری از روی خط دروازه مس بیرون کشید. دو دقیقه پس از آن ضربه لوکادیا را دروازه‌بان مس دفع کرد.

بازیکنان مس در ضد حملات با برنامه بوده و دروازه صدرنشین لیگ را با خطراتی مواجه کردند.

در دقیقه ۴۰، سروش رفیعی از پاس مهدی ترابی بهره لازم را نبرد و با ضربه‌ای بی‌دقت یک فرصت خوب را هدر داد.

در ابتدای نیمه دوم، شیخ دیاباته به جای کامیابی‌نیا به میدان آمد تا پرسپولیس تهاجمی‌تر به کار ادامه دهد.

در حالی‌که مس کاملا روش تدافعی را در دستور کار داشت، پرسپولیس بر حملاتش افزود.

در دقیقه ۷۳ بالاخره حملات نتیجه داد و ارسال سروش رفیعی را دیاباته به خوبی درون دروازه مس جای داد تا پرسپولیس به گل دست یابد.

در دقیقه ۹۲ مس در آستانه گل تساوی قرار داشت که بیرانوند با واکنشی تماشایی ناجی پرسپولیس شد.

پرسپولیس با کسب برتری در این دیدار، ۲۴ امتیازی شد تا با حفظ صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ برتر برود و مس هم در امتیاز ۹ باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر(امید عالیشاه)، کمال کامیابی‌نیا(شیخ دیاباته)، میلاد سرلک، مهدی ترابی(محمد عمری)، سعید صادقی(سیامک نعمتی)، سروش رفیعی(سینا اسدبیگی) و یورگن لوکادیا

ترکیب مس

حسین شهریاری، حسن مرادی فرد، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، سیدجلال عبدی، سیدمحمد ستاری، علی تهارمی، عارف رستمی، سامان تورانیان(شروین بزرگ)، احمد نصیری(محمدصالح محمدی) و محمدامین کاظمیان


زور تراکتور به ملوان نرسید

هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی تیم‌های تراکتور و ملوان آغاز شد.

نخستین بازی از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که تراکتور رده ششمی در خانه پذیرای ملوان بود. شاگردان مازیار زارع که از ۹ بازی قبلی خود تنها ۵ امتیاز کسب کرده بودند تا پیش از این دیدار در جایگاه پانزدهم قرار داشتند و حتی در صورت برتری نیز تغییری در جایگاه این تیم به وجود نمی‌آمد.

در دقیقه ۳۰ این بازی محمد آقاجان پور روی ارسال ریکاردو آلوز با ضربه سر دروازه ملوان را باز کرد اما سجاد بازگیر در دقیقه ۴۰ و از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم ۴۵ دقیقه نخست را با تساوی به رختکن بروند.

تلاش دو تیم در نیمه دوم هم به جایی نرسید و در نهایت به نتیجه مساوی و تقسیم امتیاز رضایت دادند.

ترکیب تراکتور:

مهدی حقیقت، هادی محمدی، آرش قادری، حجت حق‌وردی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، ریکاردو آلوز، گوستاوو، رضا اسدی، کاوه رضایی و محمد عباس‌زاده

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، مجید عیدی، مصطفی نائیج، سعید کریمی، میلاد جهانی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مهران احمدی، مهدی مومنی، محمد قادری و سجاد بازگیر

فرار پیکان از شکست مقابل صنعت نفت در دقیقه ۹۳

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برتری در دیداری خانگی برابر پیکان را در دقیقه ۹۳ از دست داد.

عصر امروز پنجشنبه تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میزبان پیکان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک همراه شد.

پیکانی‌ها که به دلیل تاخیر در پرواز دیرتر از برنامه قبلی اعلام شده به آبادان رسیده بودند قبل از این بازی درخواست تاخیر در بازی را داشتند که با مخالفت تیم میزبان، بازی در همان ساعت ۱۷ برگزار شد.

نفت در دقیقه ۴۰ با پنالتی حکیم نصاری بازیکن باتجربه خود از حریف پیش افتاد. در ادامه پیکانی‌ها حملات زیادی را طراحی کرده و با گل دقیقه ۹۳ منصور باقری از شکست گریختند.

نفت با این تساوی به امتیاز ۶ رسید و قعرنشین باقی ماند و پیکان هم به امتیاز ۱۲ رسید.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

احسان مرادیان، محمد طیبی، رحیم آل‌بوغبیش، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان، امید خالدی، مهدی ممی‌زاده، میثم تهی‌دست، یوسف وکیا، عباس بوعذار، امیرحسین فرهادی

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، دانیال رستمی، امیر شبانی، محمدحسین فلاح، ساسان حسینی، غلامرضا ایمانی، میلاد بدرقه، محمدجواد آزاده، شرزود تمیروف، مجتبی حق‌دوست، سامان فلاح

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: