کد خبر: ۹۳۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۹
وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وزیر علوم: مسئولان دانشگاه شریف درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها تصمیم می‌گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس؛ محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در باره وضعیت کلاس‌های دانشگاه شریف گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است.

وی ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه شریف برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به مطالبات دانشجویان گفت: باید سعی کنیم در حد توان شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان بتوانند در پیشرفت علم و فناوری اثربخش تر از گذشته باشند. طبیعی است که شور و نشاط دانشجویی در عرصه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی ظهور و بروز داشته باشد و خوشبختانه همکاران دانشگای و اساتید ما خودشان مسیر آموزش خود را پیش می گیرند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: