کد خبر: ۹۳۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۶
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نظام اسلامی آشوب در جامعه و خسارت جانی و مالی به مردم را تحمل نخواهد کرد و در این راستا قوه قضاییه با افرادی که دست در دست دشمن هستند برخورد جدی می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد: دسیسه دشمن این است که جوانان را از پایگاه های بسیج و کانون های دینی جدا کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نظام اسلامی آشوب در جامعه و خسارت جانی و مالی به مردم را تحمل نخواهد کرد و در این راستا قوه قضاییه با افرادی که دست در دست دشمن هستند بر خورد جدی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر شهید پاسدار رضا خانی چگنی در پادگان امام حسین (ع) خرم‌آباد اظهار کرد: شهیدان با جانفشانی برای دفاع از اسلام و قلمرو اسلامی، مقابله با تبهکارانی را که به دنبال تجزیه ایران هستند سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی گفت: شهیدان امنیت برای دفاع از اسلام و کشور، جان خود را مقابل فتنه‌گران تقدیم انقلاب اسلامی کردند چراکه دفاع از نجابت بانوان و دختران ایجاب می‌کند چنین سرو قامتانی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز دسیسه دشمن این است که مردم را از دلسوزان و راهنمایان و جوانان و نوجوانان را از مساجد، نمازجمعه، پایگاه های بسیج و کانون های دینی جدا کند و بذر دروغ را میان جامعه ترویج دهد اما اقشار مختلف مردم نشان دادند که هوشیار و بیدار هستند.

پاسدار "رضا خانی‌چگنی" از تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عصر شنبه یکم آبان ماه در شمال غرب کشور حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر پاک این شهید امروز سوم آبان از محل پادگان امام حسین (ع) در خرم آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

گفتنی است در ماه اخیر شهیدان فرید کرم پور، داود عبدالهی و مهدی لطفی از لرستان به عنوان شهدای امنیت تشییع و خاکسپاری شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آنچه در ایران اتفاق می‌افتد، جنایت سازمان یافته و تروریسم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
دولت حسن روحانی که برای اینستاگرام و واتس‌اپ فرش قرمز پهن کرد، مسئول ناامنی امروز است
پلتفرم‌های خارجی تلاش کردند تا فضای افکار عمومی را در حوادث اخیر به بیگانگان واگذار کنند و آن کسانی که برای تلگرام، واتساپ و اینستاگرام فرش قرمز پهن کردند امروز مسئول ناامنی‌های اقتصادی و مسائل اجتماعی در کشور هستند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
تکرار ادعا‌های بی اساس لندن درباره ارسال پهپاد ایرانی به روسیه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و این در حالی است که انگلیسی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می کنند و هم نفت کشورهای منطقه خاورمیانه را هم غارت می کنند.

۱۷:۰۸۰۳ آبان ۱۴۰۱
آلبانی جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: