کد خبر: ۹۳۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۹
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان فعلا در مهرماه به صورت علی الحساب پرداخت و مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

شیوه پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان اعلام شد/ افزایش حقوق‌ها چگونه اعمال می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، بابک افقهی با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان، اظهار داشت: دولت از آنجایی که مصمم است که این طرح را انجام دهد مبالغ علی الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه کارکنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد کرد.

وی افزود: من این نوید را می دهم که در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اینکه در مجلس نهایی شد و رقم دقیق آن مشخص شد، مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

معاون سازمان برنامه یادآور شد: از مهرماه انشاالله علی‌الحساب برای کارکنان و بازنشستگان به دستور رییس سازمان برنامه و بودجه اعمال خواهد شد و متعاقب آن بعد از این‌که فرآیند قانونی طی شد و به تایید شورای نگهبان رسید محاسبه دقیق صورت خواهد گرفت و مابه.التفاوت انشاالله از آبان پرداخت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
0
اعتراضات نتیجه نادیده گرفتن مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور توسط دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است
پرداخت مابه التفاوت از مهر آغاز می‌شود ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری از پرداخت مابه التفاوت نیست چرا؟. حقوق شهریور بازنشستگان پرداخت شد، اما بدون افزایش امروز یکشنبه 1 آبان ماه سال 1401 هست معوقات 5 ماهه بازنشستگان کارگری هنوز هم واریز نشده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: