کد خبر: ۹۳۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۹
فرمانده انتظامی حمیدیه با اشاره به قتل دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر در یک مراسم عروسی از دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

تیراندازی مرگبار، عروسی را عزا کردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده انتظامی حمیدیه با اشاره به قتل دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر در یک مراسم عروسی از دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کاظم نیسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی که باعث قتل دو نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در مراسم عروسی در یکی از مناطق روستایی و متواری شدن ضارب شده بود، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی قاتل را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش (نیزارهای اطراف رودخانه) دستگیر و یک قبضه اسلحه جنگی کلاش به کار رفته در بزه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی حمیدیه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: