کد خبر: ۹۳۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
مرد ۱۰۰ ساله‌ای از اوهایو که رکورد گینس را به عنوان «مسن‌ترین پزشک شاغل جهان» کسب کرده است، گفت که قصد ندارد به این زودی بازنشسته شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، الهه جعفرزاده: دکتر هوارد تاکر (Howard Tucker) که رکورد گینس را به عنوان مسن‌ترین پزشک شاغل جهان با ۱۰۰ سال سن در اختیار دارد، برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد. دکتر تاکر ابتدا در فوریه ۲۰۲۱، زمانی که ۹۸ سال و ۲۳۱ روز سن داشت، به عنوان مسن‌ترین پزشک مشغول به کار در جهان شناخته شد و گواهی سازمان رکودهای گینس را دریافت کرد.

تاکر که اکنون ۱۰۰ ساله است، گفت که کماکان به کار تمام‌وقت ادامه می‌دهد. ساعت کاری او معمولاً از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر به طول می‌انجامد.

مسن‌ترین پزشک جهان با ۱۰۰ سال سن، قصد بازنشستگی ندارد!/ عکس

 

هوارد تاکر گفت که مدتی پس از صدمین جشن تولدش در ماه ژوئیه به کووید-۱۹ مبتلا شد، اما او در طول بیماری نیز به آموزش شاگردان خود در فضای مجازی ادامه می‌داد.

 

تاکر به سازمان رکوردهای جهانی گینس گفت: «من این عنوانِ رکورد جهانی گینس را افتخاری منحصر به فرد می‌دانم و به آن به چشمِ دستاوردی در یک زندگیِ طولانی، رضایت‌بخش و شاد نگاه می‌کنم».

 

مسن‌ترین پزشک جهان با ۱۰۰ سال سن، قصد بازنشستگی ندارد!/ عکس

 

این پزشک ۱۰۰ ساله می‌گوید: «من معتقدم بازنشستگی، دشمن طول عمر است. حتی در سال‌های جوانی‌ام، یک بار هم به بازنشستگی فکر نمی‌کردم! شما وقتی عاشق شغل و کاری هستید که حتی در سنین بالا هم قادرید آن را انجام دهید، چه دلیلی وجود دارد که خود را بازنشسته کنید؟»

 

منبع: upi

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: