کد خبر: ۹۳۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۸
روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: محدودیت‌های سرویس ارسال پیام کوتاه انبوه که در روز جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با دستور قضایی اعمال شده بود، با پیگیری وزارت ارتباطات برطرف شد. بر اساس این اعلام تنها محدودیت موجود مربوط به سامانه‌هایی است که از قبل دارای تخلف بوده و طبق نظر مراجع قضایی محدود شده اند

وزارت ارتباطات: اختلال ارسال پیامک‌ها رفع شدبه گزارش خبرداغ ، وزارت ارتباطات می گوید که اختلال ارسال پیامک‌ها برای سرویس‌های پیامک کوتاه که با دستور قضائی اعمال شده بود، برطرف شد.

 روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: محدودیت‌های سرویس ارسال پیام کوتاه انبوه که در روز جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با دستور قضایی اعمال شده بود، با پیگیری وزارت ارتباطات برطرف شد.

بر اساس این اعلام تنها محدودیت موجود مربوط به سامانه‌هایی است که از قبل دارای تخلف بوده و طبق نظر مراجع قضایی محدود شده اند و سامانه‌هایی که از روز جمعه محدودیت ارسال پیامک داشتند در حال حاضر مشکلی برای سرویس دهی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: