کد خبر: ۹۳۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با همتای آذربایجانی خود با رد هر گونه تغییر در مرزهای تاریخی و مسیر ترانزیت ایران و ارمنستان، حضور نظامی اروپا در منطقه را هم به هردلیلی رد کرد.

معاون سیاسی رئیس‌جمهور: رئیسی در دیدار با رییس‌جمهور آذربایجان، تغییر مرزهای تاریخی و مسیر ترانزیت ایران و ارمنستان را رد کردبه گزارش خبرداغ ، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با همتای آذربایجانی خود با رد هر گونه تغییر در مرزهای تاریخی و مسیر ترانزیت ایران و ارمنستان، حضور نظامی اروپا در منطقه را هم به هردلیلی رد کرد.

محمد جمشیدی در حساب کاربری خود در صفحه توئیتر با اشاره به دیدار سید ابراهیم رئیسی با الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان تاکید کرد: آیت الله رئیسی در این دیدار هرگونه تغییر در مرزهای تاریخی، ژئوپلتیک منطقه و مسیر ترانزیت ایران و ارمنستان را رد کرد و موجب پاسخ قاطع ایران دانست.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی حضور نظامی اروپا در منطقه را هم تحت هر پوششی رد کردند و گفتند مسائل داخلی حواسمان را از منافع راهبردی ملت ایران پرت نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: