کد خبر: ۹۳۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۵
ارتباط با رسانه‌های ضدانقلاب در قانون جرم به حساب می‌آید و ارسال تصویر و فیلم به این رسانه‌ها نیز مصداقی از ارتباط با ضدانقلاب است. برای همین قرار است نهادهای مربوطه به صورت ویژه این مسأله را در دستور کار قرار دهند تا ضمن شناسایی این افراد، برخوردهای لازم صورت بگیرد.

افرادی که برای رسانه‌های ضدانقلاب فیلم فرستاده اند منتظر تشکیل پرونده باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ، در هفته‌های اخیر و همزمان با بروز اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور، رسانه‌های ضدانقلاب با تبلیغات گسترده خواهان ارسال فیلم از صحنه‌های آشوب‌ها و اغتشاشات شدند.

در همین راستا برخی افراد تصاویر گوناگونی را ارسال کردند که این تصاویر به گونه‌ای از سوی رسانه‌های ضدانقلاب به‌کار برده می‌شد که بتوانند پروژه رسانه‌ای خود علیه جمهوری اسلامی را پیش ببرند. این در حالی است که ارتباط با رسانه‌های ضدانقلاب در قانون جرم به حساب می‌آید و ارسال تصویر و فیلم به این رسانه‌ها نیز مصداقی از ارتباط با ضدانقلاب است.

برای همین قرار است نهادهای مربوطه به صورت ویژه این مسأله را در دستور کار قرار دهند تا ضمن شناسایی این افراد، برخوردهای لازم صورت بگیرد. گفتنی است پیش از این و در جریان دستگیری برخی آشوب‌طلبان و لیدرهای آنان در تلفن همراه این افراد فیلم‌ها و تصاویری درباره اغتشاشات موجود بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
اغتشاشگران و گروهک تروریستی ضد انقلاب و منافقین و تروریست های داعش و آمریکا و متحدانش برای ما یکی هستند.
در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست رژیم صهیونیستی جنایتکار در کار است.
آمریکا و متحدانش دشمنان آشکار حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم ملت ایران هستند.

جنایت تروریستی جمعه سیاه زاهدان بی پاسخ نخواهد ماند

از سال 2011 تاکنون برای مردم منطقه خاورمیانه و مردم جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار، تروریست های داعش را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است.

گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در خاک عراق چه غلطی می کنند؟
تروریست های خارجی به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
حوادث امروز زاهدان 100 درصد فقط به خاطر جنایت های تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است
شهادت مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به دست تروریست‌های مسلح مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
گروهک تروریستی «جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش» مسئولیت حادثه در زاهدان را برعهده گرفت

اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس در این مدت 9 سال در مذاکره به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بیانیه‌های آلمان و آمریکا درباره حمله ایران به مقر گروهک‌های تروریستی نشان داد که آلمان و آمریکا از گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق همه جانیه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند.

گروه های تروریستی با دستور مستقیم آمریکا دست به اقدامات تروریستی می زنند.
گروهک تروریستی جیش الظلم و با کمک مالی عربستان سعودی و متحدانش در مرزهای پاکستان و ایران فعایت می کنند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
در حادثه تروریستی روز جمعه در زاهدان 19 تن جان خود را از دست دادند.
اشرار و تروریست های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران جیش الظلم و با کمک مالی عربستان سعودی در زاهدان فعالیت می کنند
کسانی که قصد تصرف پاسگاه را داشتند تروریست بودند و این افراد در ادامه اقدام به آتش زدن اموال عمومی کردند؛ این افراد چند فروشگاه زنجیره ای متعلق به مردم را غارت کردند و آتش زدند و به بانک ها و مراکز دولتی نیز آسیب رساندند.
اشرار و تروریست های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران جیش الظلم و با کمک مالی عربستان سعودی در زاهدان فعالیت می کنند.
آمریکا و متحدانش هنوز هم به طور مستقیم از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در افغانستان و منطقه خاورمیانه حمایت می کنند.

از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.

دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه قرائن نشان می‌دهد گروسی رئیس‌آژانس هسته‌ای همکار اسرائیلی‌ها است و مأموریت دارد تمام اطلاعاتی را که از فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست می‌آورد در دست اسرائیلی‌های تروریست بگذارد. دیدیم که در گذشته به تأسیسات اتمی کشورمان در نطنز با اطلاعاتی که به دست آوردند آسیب رساندند و خساراتی به کشور وارد شد.
واقعیت این است که ما بیشترین همکاری‌ها را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته‌ایم و بیشترین بازرسی‌ها از ایران انجام شده ولی متأسفانه هر چه بیشتر همکاری کرده‌ایم بهانه‌تراشی‌های آژانس بیشتر شده و پایان نیافته است. فلذا بسته شدن پرونده هسته‌ای برای جلوگیری از بهانه‌تراشی‌های جدید آمریکا باید با جدیت پیگیری شود و الا اگر توافقی هم صورت بگیرد، ‌ناپایدار خواهد بود.

دستگیری عناصر داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در اغتشاشات
عملکرد و رفتار و جنایات وحشیانه و حشی گری و غیر انسانی آشوبگران در کشور هیچ ارتباطی و ربطی به فوت مهسا امینی ندارد و نداشته است.
آمریکا و متحدانش در عراق از گروهک تروریستی ضد انقلاب، منافقین و هم تروریست های داعش علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
ایران باید از آمریکا و متحدانش در عراق انتقام بگیرد. آمریکا و متحدانش حق حضور در عراق را ندارند.
آمریکا و متحدانش 100 درصد عامل اصلی ناآرامی‌های اخیر در ایران بوده و هستند.
عناصر گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق مرزهای کردستان عراق وارد ایران شده است.

گروهک تروریستی جیش الظلم و با کمک مالی عربستان سعودی و متحدانش در مرزهای پاکستان و ایران فعایت می کنند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۳:۵۷
اشرار و تروریست های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران جیش الظلم و با کمک مالی عربستان سعودی در زاهدان فعالیت می کنند.
تلویزیون اینترنشنال برای صهیونیست‌ها مصداق همان گاو شیرده است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
ظریف به همراه روحانی و عراقچی این مدت 8 سال در مذاکره به ایران خیانت کرد
ناآرامی های اخیر در کشور همان نتیجه عملکرد روحانی، ظریف و عراقچی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
اگر سلاح هسته ای بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اروپا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را باید کنار گذارید.
انگلیس حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اگر سلاح هسته ای بد است، انگلیس جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
انگلیس به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

شعار «زن زندگی آزادی» متعلق به چه گروهی است؟ دشمان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی وابسته به آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل!

فوت مهسا امینی هیچ ارتباطی و ربطی به ناآرامی های اخیر در کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
گروهک تروریستی ضد انقلاب و هم گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اممارات و اسرائیل از سال 1357 تاکنون هزاران بار در کشور ناآرامی ایجاد کردند، جنایت کردند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.


بایدن: تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع خواهیم کرد/ و باز هم بایدن مانند ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
جلسه شورای فرماندهی یک گروه تروریستی در شمال عراق منهدم شد
حوادث و ناآرامی های اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.
اغتشاشات دانشگاه شریف به اعتراف اساتید این دانشگاه، اعتراض دانشجویی نبود
فوت مهسا امینی هیچ ارتباطی و ربطی به ناآرامی های اخیر در کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل از سال 1357 تاکنون هزاران بار در کشور ناآرامی ایجاد کردند، جنایت کردند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.
کسانی که از سال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره مذاکره و همکاری کردند به مردم و کشور خیانت کردند.

آمریکا از سال 1332 تاکنون دشمن ملت ایران است ولی متاسفانه برخی ها هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند.

از سال 1332 تاکنون در ایران هر جنایتی رخ می دهد 100 درصد فقط به خاطر دخالت و مداخله، اهانت، خیانت و جنایت آمریکا و متحدانش بوده ست.
فرانسه: برای تحریم‌ها علیه ایران تلاش می‌کنیم
فرانسه جنایتکار هم مانند اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون ثابت کرد که هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای مردم ایران، کشورهای اروپایی و جهان ثابت شده است.

آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 8 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.

فرانسه جنایتکار هم مانند اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون ثابت کرد که هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای مردم ایران، کشورهای اروپایی و جهان ثابت شده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

کسانی که از سال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره مذاکره و همکاری کردند به مردم و کشور خیانت کردند.
غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏

1- شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
2 - شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
دشمن در حالی با ادعای دفاع از حقوق مردم و زنان از حوادث مرتبط با ایران در جهت آشوب سازی و تخریب و آسیب رسانی و جنگ ترکیبی بهره می‌گیرد که در همین زمان چشم خود را کاملاً بر جنایات داعش و رژیم صهیونیستی در فلسطین و افغانستان و سایر نقاط دنیا می‌بندد و سکوت مرگ اختیار می‌کند، جنایاتی، چون کشتار وحشیانه ده‌ها زن و دختر در انفجار‌های تروریستی که هیچ جایی در اولویت‌های ادعایی آنان در موضوع زن و حقوق بشر ندارد.
وقتی جبهه آمریکا در پوشش حوادث و رویداد‌ها این گونه به جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کند، بیانگر دو چیز مهم است که یا این جبهه در معرض شکست بزرگی قرار گرفته و یا اینکه انقلاب اسلامی در معرض یک پیروزی بزرگ و مهم قرار دارد.
هر کجا این تجربه و فرهنگ و ارزش‌ها به درستی انتقال پیدا کرد، باعث شد تا حتی نسل‌های نو و دهه نودی‌های ما که پس از دفاع مقدس به دنیا آمده اند و امام و شهدا و جنگ را ندیده اند، با همان شور و اراده و انگیزه و ایمان در جبهه مقاومت و سوریه علیه داعش و جبهه استکباری بجنگند که رزمندگان در دهه ۶۰ در خرمشهر و آبادان و اهواز در خانه خود در برابر ارتش متجاوز دشمن جنگیدند.
غفلت از حوزه‌های تربیتی، معرفتی، تبیینی و تبلیغی باعث شد تا این عده در قربانگاه فضای مجازی و رسانه ای، به عنوان لقمه‌های چربی برای دشمن تبدیل شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
ظریف به همراه روحانی و عراقچی این مدت 8 سال در مذاکره به ایران خیانت کرد
ناآرامی های اخیر در کشور همان نتیجه عملکرد روحانی، ظریف و عراقچی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
اگر سلاح هسته ای بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اروپا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را باید کنار گذارید.
انگلیس حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اگر سلاح هسته ای بد است، انگلیس جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
انگلیس به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

شعار «زن زندگی آزادی» متعلق به چه گروهی است؟ دشمان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی وابسته به آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل!

فوت مهسا امینی هیچ ارتباطی و ربطی به ناآرامی های اخیر در کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
گروهک تروریستی ضد انقلاب و هم گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اممارات و اسرائیل از سال 1357 تاکنون هزاران بار در کشور ناآرامی ایجاد کردند، جنایت کردند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.


بایدن: تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع خواهیم کرد/ و باز هم بایدن مانند ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
جلسه شورای فرماندهی یک گروه تروریستی در شمال عراق منهدم شد
حوادث و ناآرامی های اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.
اغتشاشات دانشگاه شریف به اعتراف اساتید این دانشگاه، اعتراض دانشجویی نبود
فوت مهسا امینی هیچ ارتباطی و ربطی به ناآرامی های اخیر در کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل از سال 1357 تاکنون هزاران بار در کشور ناآرامی ایجاد کردند، جنایت کردند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.
کسانی که از سال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره مذاکره و همکاری کردند به مردم و کشور خیانت کردند.

آمریکا از سال 1332 تاکنون دشمن ملت ایران است ولی متاسفانه برخی ها هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند.

از سال 1332 تاکنون در ایران هر جنایتی رخ می دهد 100 درصد فقط به خاطر دخالت و مداخله، اهانت، خیانت و جنایت آمریکا و متحدانش بوده ست.
فرانسه: برای تحریم‌ها علیه ایران تلاش می‌کنیم
فرانسه جنایتکار هم مانند اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون ثابت کرد که هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای مردم ایران، کشورهای اروپایی و جهان ثابت شده است.

آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 8 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.

فرانسه جنایتکار هم مانند اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون ثابت کرد که هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای مردم ایران، کشورهای اروپایی و جهان ثابت شده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

کسانی که از سال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره مذاکره و همکاری کردند به مردم و کشور خیانت کردند.
غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏

1- شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
2 - شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
دشمن در حالی با ادعای دفاع از حقوق مردم و زنان از حوادث مرتبط با ایران در جهت آشوب سازی و تخریب و آسیب رسانی و جنگ ترکیبی بهره می‌گیرد که در همین زمان چشم خود را کاملاً بر جنایات داعش و رژیم صهیونیستی در فلسطین و افغانستان و سایر نقاط دنیا می‌بندد و سکوت مرگ اختیار می‌کند، جنایاتی، چون کشتار وحشیانه ده‌ها زن و دختر در انفجار‌های تروریستی که هیچ جایی در اولویت‌های ادعایی آنان در موضوع زن و حقوق بشر ندارد.
وقتی جبهه آمریکا در پوشش حوادث و رویداد‌ها این گونه به جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کند، بیانگر دو چیز مهم است که یا این جبهه در معرض شکست بزرگی قرار گرفته و یا اینکه انقلاب اسلامی در معرض یک پیروزی بزرگ و مهم قرار دارد.
هر کجا این تجربه و فرهنگ و ارزش‌ها به درستی انتقال پیدا کرد، باعث شد تا حتی نسل‌های نو و دهه نودی‌های ما که پس از دفاع مقدس به دنیا آمده اند و امام و شهدا و جنگ را ندیده اند، با همان شور و اراده و انگیزه و ایمان در جبهه مقاومت و سوریه علیه داعش و جبهه استکباری بجنگند که رزمندگان در دهه ۶۰ در خرمشهر و آبادان و اهواز در خانه خود در برابر ارتش متجاوز دشمن جنگیدند.
غفلت از حوزه‌های تربیتی، معرفتی، تبیینی و تبلیغی باعث شد تا این عده در قربانگاه فضای مجازی و رسانه ای، به عنوان لقمه‌های چربی برای دشمن تبدیل شوند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: