کد خبر: ۹۳۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۱۴۳
مدافع ذوب آهن از تقابل این هفته تیمش با استقلال صحبت کرد.

جدی: فکر نمی‌کنم قایدی بتواند مقابل من کار خاصی انجام دهد/ نگران اتفاقات داوری هستیمبه گزارش خبرداغ ، امیرحسین جدی در گفتگو با  ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و توانستیم برتری خودمان را در زمین به حریف کاملاً دیکته کنیم و به جز دقایق ابتدایی نیمه دوم که بازی را در دست گرفتند در سایر دقایق حرفی برای گفتن نداشتند و استحقاق پیروزی در این بازی را داشتیم که متاسفانه به آن نرسیدیم

وی در مورد مباحث داوری این بازی هم گفت: در چند برنامه کارشناسی که دیدم همه گفتند گل تیم ما کاملاً سالم بوده ولی تیم حریف به صحنه‌های پنالتی معترض بود که نشان داده شد هیچ اتفاقی رخ نداده بود و تصمیم داور در آن صحنه ها درست بود و ما بودیم که در این دیدار متضررد شدیم.

مدافع راست ذوب آهن در رابطه با بازی حساس این هفته با استقلال عنوان کرد: بازی سخت و حساسی داریم و استقلال تیم بزرگ و پر مهره ای است ولی ما نیاز به 3 امتیاز این بازی داریم و به چیزی جز برتری در این دیدار فکر نمی‌کنیم. استقلال را کاملاً آنالیز کردیم و با شناخت کافی وارد زمین می‌شویم.

جدی که در این دیدار احتمالاً یار مستقیم قایدی در زمین خواهد بود در خصوص این تقابل خاطرنشان کرد: البته نه ترکیت تیم ما مشخص است نه استقلال ولی اگر این اتفاق رخ دهد مشکل خاصی نیست. مهدی قایدی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است و از بهترین بازیکنان لیگ است. من پیش از این در پیکان مقابل او قرار گرفتم و اگرچه خیلی مقابل هم نبودیم ولی تقابل هایی داشتیم و فکر نمی‌کنم او توانسته باشد کار خاصی انجام دهد و این بازی هم بعید است بتواند کاری از پیش ببرد.

وی در مورد تقابل خط حمله قدرتمند استقلال با دفاع ذوب آهن هم گفت: درست است مهاجمان استقلال همه از بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند ولی ما هم بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داریم و فقط 3 گل دریافت کردیم و با سازماندهی دفاعی خوبی که آقای تارتار در تیم ایجاد کرده مقابل هر خط حمله‌ای توانایی ایستادگی داریم.

مدافع ذوب آهن در مورد نگرانی باشگاه بابت مسائل داوری این بازی هم توضیح داد: نگرانی ما از این است که اتفاقات بازی قبلی استقلال مقابل فولاد بخواهد در بازی این هفته جبران شود. اگر استقلال از اشتباهات داوری در بازی قبل ضربه خورده تیم ما هم گل سالمش گرفته نشده است و امیدوارم در این بازی با دقت عمل بیشتری از سوی تیم داوری شاهد مشکلات این چنینی نباشیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: