کد خبر: ۹۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۳
بانک مرکزی ج.ا.ایران با توجه به پاسخ‌گویی مرکز ارتباط بانک آینده اخیراً از ارتقا این بانک در این زمینه و کسب رتبه سوم از میان 36 بانک و مؤسسه اعتباری خبر داد.

ارتقای بانک آینده در پاسخ‌گویی به دستورهای قضایی سامانه سرآمدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک مرکزی ج.ا.ایران با توجه به پاسخ‌گویی مرکز ارتباط بانک آینده اخیراً از ارتقا این بانک در این زمینه و کسب رتبه سوم از میان 36 بانک و مؤسسه اعتباری خبر داد.

بانک مرکزی ج.ا.ایران با تشکر از تلاش‌های بانک آینده در بهبود بخشیدن وضعیت پاسخ‌گویی به دستورهای قضایی، بر اهتمام لازم در روند رو به رشد و تحقق پاسخ‌گویی همه موارد تأکید کرد. اهمیت این رتبه در پاسخ‌گویی، در راستای تحکیم امنیت حساب و عملیات مشتریان بانک و در نهایت سلامت، اعتماد بیش‌تر و جلوگیری از سوء‌استفاده از حساب‌های مشتریان توسط گروه‌های کلاه‌بردار و تضمین حقوق مشتریان بانک است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: